Beoordeeld op 7 augustus 2019

Kamer is prima in orde maar nog niet af na de verbouwing, erg kaal. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Maar het eten: elke dag hetzelfde, zelfs de lunch is het zelfde als het diner. Als iets op was werd het niet meer aangevuld. Kwaliteit van het eten en drinken was bedroevend, smakeloos, niet gaar of juist te gaar, kleffe hap! Alle drankjes worden in plastic bekertjes geserveerd, alsof we in een kantine terecht waren gekomen. Van de 10 dagen dat wij er zaten hebben we er 4 gegeten, de rest elders en dat moet toch niet de bedoeling zijn van het all inclusive concept.
De vloer en de tafels waren niet schoon, je plakte er aan vast.
Zwembad is erg klein voor de hoeveelheid mensen die er gebruik van willen maken.
Ook hebben wij veel last gehad van het hotel achter ons, daar werd elke avond, heel hard, hetzelfde animatie-ritueel afgedraaid.
Wij hebben ons prima vermaakt op het eiland zelf, maar we gaan zeker nooit meer terug naar dit hotel!!!!! En zullen het ook niet aanraden bij andere mensen!!!!

Kamertip: Kies een ander hotel!!! Ga niet!!!!!
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Wij hadden deze accommodatie geboekt voor 13 dagen . Vooreerst had onze vlucht 4u30 minuten vertraging . Wij zouden opstijgen om 15u in de namiddag , deze werd verlaat naar 19u30 ... 20u30 Griekse tijd . Toen we landen in Rhodos was het reeds middernacht . De bus van Sunweb bracht ons naar het hotel . Eens aangekomen , hebben we ingecheckt . Er was geen eten voorzien . Heel jammer want uiteindelijk heb je wel betaald voor het avondeten in het hotel , maar door de vertraging op de luchthaven hebben wij daar niet meer van kunnen genieten . Dan zijn we maar gaan slapen met een lege maag ! We kregen een kamer op de tweede verdieping , aan de achterzijde van het hotel . Het was er bloedheet vanaf smiddags zat de zon er tot ze onderging . De airco op onze kamer werkte niet naar behoren , snachts was het puffen van de warmte en kon je moeilijk de slaap vatten , dit zijn we na 3 dagen gaan melden aan de receptie . Blijkbaar wisten ze van het probleem af want er was steeds een vervangstuk besteld om de airco te herstellen . Alleen was dit stuk nog niet binnen en zouden ze pas de volgende dag in de avond de airco kunnen repareren . Toen hebben wij voor een andere kamer gevraagd , eerst bleek dit niet mogelijk , toen zeiden we dat we Sunweb zouden contacteren , na een half uurtje was alles in kannen en kruiken en kregen we een andere kamer toegewezen ! Dit was een hele opluchting . De kamers zijn er ruim en netjes , om de twee dagen word de kamer gereinigd , van verse lakens voorzien en handdoeken . Het zwembad is netjes , alhoewel we 1 dag hebben gehad dat het water zeer troebel was en enorm naar chloor rook . Volgens mij was er een probleem met de filterinstallatie . Als je een ligbedje wilt doen je vroeg je handdoek te gaan leggen of je hebt er geen meer ! Te weinig ligbedjes voor de capaciteit van de gasten . Dan even over de all inclusive ... Deze is absoluut ondermaats ... Alle dranken zijn lokale dranken , de dranken zijn niet gekoeld en staan dagelijks in de broeiende Hitte . Daardoor is men genoodzaakt om in elke drank een hoop ijsblokjes te voorzien , waardoor je drankje naar water gaat smaken !!! De cocktails zijn veel te zoet en niet lekker . Alles word geserveerd in bekertjes , echt niet lekker . Wat het buffet betreft , deze is echt rampzalig , elke dag is het hetzelfde ... Spaghetti , rijst , rundsvlees en kippenbouten. smaakloos en droog . De groenten zijn ook zeer beperkt en totaal geen variatie , het dessert is steeds hetzelfde , ijs , watermeloen roze pudding en droge taartjes . Het buffet bevind zich buiten , de tafeltjes waar je eet voelen zeer vettig en plakkerig aan . Alles behalve aangenaam . De snacks die je kan krijgen .. ja , ook steeds hetzelfde , meloen , kleine pizza's , driehoekige boterhammen ... Echt niks om over naar huis te schrijven. Het was voor ons zeer teleurstellend , goed voor 1 keer , wij keren er niet meer terug . Het is zijn geld niet waard .

Beoordeeld op 2 augustus 2019

+/+
* Kamer is prima en werd bij ons elke dag voorzien van schoon beddengoed en handdoeken
* Strand is op loopafstand
* Kleine supermarkt aan overkant van complex

-/-
* Het eten: elke dag hetzelfde, geen diversiteit, smaakloos. Gelukkig zaten we er maar een week waarvan elke middag elders geluncht en 4 avonden. Kan toch niet de bedoeling zijn van een All Inclusive formule
* Om 22:30 uur stopt ‘s avonds het verkrijgen van drankjes aan de bar
* Vieze tafels, vieze vloer in eetgedeelte

Beoordeeld op 27 juli 2019

Wij zijn hier 10 dagen geweest en hebben 5 dagen niet gegeten in het hotel. 2x ziek geworden van het eten. Het is verschikkelijk. Heel weinig keus. Geen vegatarische dingen. Moesten 5 minuten lopen naar het hotel omdat wij in het bijgebouw zaten. De kamers worden amper schoongemaakt en als je een klacht indient bij sunweb word er niks mee gedaan. Echter hebben wij ons prima vermaakt op het eiland zelf, maar ik ga zeker nooit meer terug naar dit hotel, want dat had voor ons verre van toegevoegde waarde!

Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Stamos hotel is een familiebedrijf en dat merk je.
Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en geven je een oprecht gastvrij gevoel. Het eten en drinken is meer dan prima en de service is goed.
Wij hebben iets meer betaald voor de gerenoveerde kamers en dat was het ons ook zeker waard.
Grote kamer met een goed bed.
De schoonmaak kwam om de dag schoonmaken. Fantastisch!
Enkele medewerkers vind je ook weer terug in de King Garden Bar in het dorp. Zeker een aanrader om naar toe te gaan. Goede cocktails en super leuk personeel.
Het dorpje en het strand zijn vanaf het hotel makkelijk te belopen.
Als wij weer eens terug gaan naar Rhodes gaan wij sowieso weer naar dit hotel!
Het vriendelijke, behulpzame en gezellige personeel van Stamos hotel en de Kings Garden Bar hebben onze vakantie extra leuk gemaakt.

Datum van verblijf: september 2018