Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Leuk maar simpel hotel. Schoon appartement. Simpel maar goed eten.
Ver van stad en strand. Beste klim naar boven als je wandelt. Er is wel een busje van het hotel die je naar het strand of stadje brengt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 14 september 2018

We zijn hier al meerdere malen geweest en we waren echt verrast hoeveel er in het afgelopen jaar weer veranderd is. Steeds een stapje meer luxe. Er is een heel nieuw Waterpark, wat bij onze kids zeker in de smaak viel. Het "oude" speelterrein is omgetoverd tot een 3e zwembad met uitzicht op zee! Vriendelijk personeel, eten wordt bereid met verse streekproducten. De kamers zijn netjes en schoon en worden elke dag schoongemaakt. Gewoonweg een gezellig familiehotel, waarbij de familie haar best doet om het iedereen het naar de zin te maken! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel,mooie en nette kamers, verzorgde zwembaden met glijbanen,zondagavond bbq en nadien karaoke avond met uitbundige sfeer. Andere avonden zeer rustig. Gratis shuttlebusje naar het strand is ook ideaal.1minpuntje:geen kinderanimatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 september 2017 via mobiele applicatie

Schoon hotel. 1 dag de kamer niet schoon dus ook geen schone handdoeken. Jammer! Eten is goed maar weinig keus. Een simpel hotel waar de familie hun best doet om het iedereen naar het zin te maken. Erg veel Engelsen die veel drinken en dus veel lawaai maken.

Datum van verblijf: september 2017
Takis S, Manager van Venezia Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017

Dear Atie U,

Thank you for your time & effort to write this review for our property!

We apologize that our cleaning services failed to clean your room for 1 day. It was a mistake and of course that’s an exception to our standards (the majority of all the other comments can prove that).

Regarding the variety of our boards, we constantly do our best to improve it. Most guests are very satisfied by our efforts, but of course we will come short to the personal preferences of some guests. However if you read comments from previous years, you’ll find out that every year we improve our services & culinary choices!

We are really honored that despite the minor negative aspects of your stay, you’ve remained objective and mentioned the good aspects as well! We are really thankful for your kind comments on our staff, family & services!

Hope to honor us with your choice once again, upon your next holidays in Rhodes Island!

Kind Regards,
Venezia Resort Hotel

Beoordeeld op 5 juli 2017 via mobiele applicatie

Wat een mooi resort erg vriendelijk personeel echt super. Niet super duur. Het eten is erg goed echt een aanrader voor ouderen maar ook zeker voor de jongeren all-in tot 10 uur is wel jammer had wel iets langer gemogen. Maar verder super

Datum van verblijf: juli 2017
Takis S, Owner van Venezia Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017

We are really grateful for your time & effort to share your experience in our property publicly
and your kindness to support our annual efforts to improve our property, services & staff, based
on the single most valuable source of feedback, any hotelier can have:

You. The guests who honored us with their trust, met our family and gradually became a part of it.
We wouldn't be here if you didn't support us with your choice & your reviews, that spread the word
on our passion for hospitality & improvement!

You have from our heart, the best wishes for you & your loved ones!

Hope to see you again at your next Summer Holidays in Rhodes Island!

Best Regards,
Venezia Resort Hotel Team