Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hebben in dit all inclusive hotel 8 dagen vertoefd.
All inclusive is ook daadwerkelijk all inclusive.
* gevulde ijskast
* fles welkomstwijn op kamer
* flesje ouzo
* badjassen
* slippers
* strandhandoeken (elke 3 dagen ververst)
* gratis strandbedjes
* gratis strandparasols
* eten zeer gevarieerd en van uitstekende
kwaliteit
* gratis 4 gangen a la carte diner met fles
wijn
* vriendelijk personeel

Alles bij elkaar een topvakantie zonder zorgen

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 20 augustus 2018

Wij zijn hier met familie (oudere kinderen in leeftijd 16 tot 22) in augustus 2018 geweest. Prima hotel. Niet al te groot. Maar alles goed geregeld. Buffet was wel veel van het zelfde, maar kwaliteit was goed. Je kunt bij een all inclusive concept ook niet altijd maar variatie verwachten. Tijdens ons 9-daags verblijf was er 3 x een thema buffet (vis avond BBQ avond en Italiaanse avond). Italiaans buffet was erg lekker. 1 x mochten we in het a la carte restaurant eten, wat erg lekker en goed verzorgd was.
Eigenlijk heb je bij dit hotel (als je overdag bij het zwembad, of op het gras of op het strand ligt, alles dichtbij (komt natuurlijk ook omdat het niet zo groot is). Wij vonden dit wel fijn. Zee is fijn en rustig om in te zwemmen. Mooi zandstrand.
's Avonds was er altijd wel een optreden of show. Genoeg plaats op het terras. Bar bij het terras was tot 02.00 uur open.
Enige minpuntjes vonden wij dat ze de minibar op onze slaapkamer niet aanvulden met flessen water. Deze flessen waren ook niet te verkrijgen op het resort (behalve dan in de supermarket waar je ze kon kopen). Wij hebben lege flesjes bewaard en gevuld bij de automaten met water, zodat we drinkwater op onze hotelkamer hadden. Dat was niet handig. En ook in dit hotel moesten we vroeg op om handdoeken te leggen (wilden we tenminste een leuk plekje hebben met z'n allen bij elkaar - 9 personen - en met een paar parasols voor de schaduw). Maar dat heb je meestal wel als je in het hoogseizoen gaat.
Wij vonden het personeel erg vriendelijk.
Je kunt met de lijnbus naar Rhodos stad en er zijn verschillende excursies met de bus of met boten die naar o.a. Lindos en andere mooie baaien varen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Ben hier in de zomer van 2017 geweest, na alle goede reacties te lezen over dit hotel hadden we er het volste vertrouwen in maar dit alles was een gigantische teleurstelling. Je komt aan in de kleinste hotelreceptie die je ooit gezien hebt, en wordt dan begeleid naar je kamer in een lift die omlaag gaat wanneer je er in stapt. De kamer was al bij al proper en in orde maar het hotel is zeer klein, gelukkig kan je gebruik maken van het hotel hiernaast waar wel een mooi zwembad en strand is. Mijn grootste teleurstelling was het buffet, verschrikkelijk! Ik snap alle goede reacties hier absoluut niet over, het is een extreem klein buffet met zeer weinig keuze. In al die jaren dat ik al reis was dit het meest teleurstellende buffet ooit, ga zeker niet naar dit hotel indien je grote buffetten met veel keuze belangrijk vindt, in het zusterhotel was het buffet exact hetzelfde.
wat me ook ontzettend stoorde is dat het buffet al een half uur voor sluitingstijd werd opgeruimd + kaarsjes van de tafels werden gehaald terwijl je nog aan het eten was en je onder je voeten kreeg als je dan maar pas ging eten (nog nooit meegemaakt!).
ten slotte vond ik het personeel alles behalve vriendelijk, ondanks je soms zelf super vriendelijk en beleefd was kreeg je zelden een lach terug bij velen (er waren natuurlijk wel sommige personeelsleden die heel vriendelijk waren)
wil nog even meegeven dat ik helemaal niet overdrijf in deze review, ik wou dat ik deze review had gelezen van iemand voor ik hier geboekt had dan was ik nooit geweest.
mijn vriend, mama en ik vonden dit hotel een complete geldverspilling.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 juli 2018

De 4 sterren van Calypso B. zijn de juiste weergave van het hotel. Het hotel ligt op zo'n 12 km van Rhodos en 2 km van het gezellig drukke Faliraki, gekend om zijn vele winkeltjes en clubs. Er is een busstop voor het hotel.
Het hotel zelf heeft negatieve en positieve punten. Negatief, de kamers zijn verouderd en er hing een afvoergeur in onze badkamer, de minibar wordt niet aangevuld tijdens het verblijf, de ligstoelen aan de mainpool zijn van hout en dus erg hard, er zijn ook veel te weinig ligstoelen in het hoogseizoen en het hotel grijpt (zelfs na melding) niet in tegen 'handdoek-leggen'. De eersten leggen om 4u snachts ! al hun handdoek zodat om 7u zo goed als niets meer vrij is, ongezien. Tuurlijk is niet alles negatief, zo is het eten echt wel het paradepaardje van het hotel, gerookte zalm, konijn, eend, gamba's, u vindt er werkelijk alles. De zwembaden zijn gezellig en proper, er worden versch. A-merken geserveerd en het personeel is uiterst vriendelijk. Prima maar niet perfect dus.

Kamertip: Kamers met zeezicht zijn echt wel een meerwaarde.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 18 juni 2018

zeer goed buffet eten ook overdag voor iedereen wat wils .zeer aardige bediening zeker aanbevolen ,kamer is oke maar wel wat klein, zwembad lekker water [je moet er even door heen] strand schoon geen rotsen en kiezels in zee water ,ook water sport goed te doen.

Datum van verblijf: mei 2018