20 juni 2018 beoordeeld

Heel erg fijne vakantie gehad, de trappen stoorden niet (let wel, hier moet je rekening mee houden als je boekt, het hotel is opgebouwd in de hoogte), de shuttle gaat vlot en ze doen zelfs een extraatje als je dat wenst. Ik las zonet van een andere commentaar dat de security guard ook top is, dat is inderdaad ook zo :)
We hadden geen all- inclusive formule en daar hebben we ook geen spijt van gehad.
Personeel: héél erg vriendelijk, helaas was de bediening aan de poolbar nogal traag, maar ik denk dat dat komt door de verantwoordelijke die het niet onder controle heeft :) maar hey, het is vakantie dus dat was niet zo erg.
Eten: héél erg goed, bij het ontbijt heb je keuze genoeg, roomservice was tip top en a la carte in het restaurant van de poolbar alsook boven waren héél erg goed in orde.
Het enige minpunt vonden wij de bedden, die waren niet zo geweldig. Maar daar is dan ook alle mee gezegd.

5 juni 2018 beoordeeld

Ons verblijf in esperos village blue was uitstekend.
Verblijf in half-pension.Ontbijt was subliem,enorme keuze.
Avondeten was voortreffelijk en mooie presentatie van de gerechten.
Personeel is super vriendelijk.
Mooi domein met vele trappen,maar je kan steeds beroep doen op de shuttle.
Voor herhaling vatbaar.

20 mei 2018 beoordeeld

Enorm vriendelijke medewerkers (allemaal inclusief de security guard aan de ingang ! ) Heel uitgebreid en lekker ontbijt. Kamers zijn goed maar eerder 4 dan 5 sterren. De zwembaden zijn zeer goed. Ligging ten opzicht van Rhodos stad, mooie stranden en zelfs Lindos is optimaal.”

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier op basis van all inclusieve. De gasten zijn van verschillende nationaliteiten, russen, italianen, Fransen, duitsers en een handjevol Nederlanders. Het hoofd restaurant doet aan als een vreetschuur. De ruimte is erg groot, hoog en ongezellig verlicht. Je kan beter gebruik maken van de taverne bij het zwembad. De buffetten zijn prima met voldoende keus en afwisselende gerechten. De kamer, op de eerste verdieping, was niet ruim met erg harde bedden. Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

Verbleef: mei 2018
Kostas S, Marketing van Esperos Village Blue & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2018

Dear guest,
Thank you for your preference and for your review. We are very happy to hear that you enjoyed your stay here . We hope that we will see you again in the future!

Kind Regards,
Kostas, Marketing Department of Esperia Group

12 november 2017 beoordeeld

Aangenaam hotel tegen de vlakken van een berg met zicht op zee. Kamer met privézwembad is ideaal. Kamer zijn ook pas gerenoveerd. Ideaal om tot rust te komen, kinderen niet toegelaten. Eten s avonds als het ontbijt is heerlijk

Kamertip: kamer met privézwembad is een aanrader
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner