“Zeer goed, heerlijk en betaalbaar eten”
Beoordeling van Desert Rose

Desert Rose
Geclassificeerd als nr. 2 van 119 Restaurants in Faliraki
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben tijdens ons verblijf in Faliraki hier 2x gegeten. Een keer met 4 personen, en een keer met 2 personen. Beide malen was het eten zeer goed. De bediening was zeer goed en vriendelijk. Na afloop kregen we nog een toetje aangeboden van het huis, of een ouzo. Tevens kwam de kok nog even informeren of alles in orde was.
Kortom, als wij weer in Faliraki komen, gaan wij zeker weer in de Desert Rose eten.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant! Bediening was ook zeer correct! Verschillende maaltijden genuttigd en dik in orde. Toetje van het huis als afsluiting! Zeker een aanrader!

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je voor weinig wilt eten maar heel goed, dan moet je bij dit restaurant gaan eten. Prijs kwaliteit is top, en super lieve mensen!!

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, veel keus maar teveel van alles. Grote borden met grote porties, veel keuze qua gerechten, en veel gasten. Wel goedkoop maar voor mij iets te veel eetschuur...

9 september 2017 beoordeeld

Zijn net terug uit Faliraki op Rhodos. Hebben daar het BBQ-Restaurant Desert Rose bezocht. Inrichting in een nieuw wit jasje. Fijne en hartelijke ontvangst ondanks het druk bezochte restaurant. Als gast wordt je aanwezigheid gewaardeerd. Een fijn menu om uit te kiezen. Ruime keuze in zowel vis als vlees en dat ook bij de voor- en hoofdgerechten. Voorgerechten van verse scampies (maar liefst 7 stuks) heerlijke bruscetta of de top de feta saganaki met honing. Smullen!! Top keuze is de mix-grill met 8 soorten vlees. Maar ook de pastas met vlees of vis zijn echte aanraders.
Dat alles geserveerd met een brede glimlach en niets is te veel. Een goed samenwerkend team dat alles goed in het oog hield. Alle gasten gaan met een brede glimlach naar buiten. Prijs kwaliteit is prima in orde. Echt een aanrader. Bij ons volgende bezoek aan Rhodos weten wij onze bestemming voor een goed restaurant al!!

Reizigers die Desert Rose bekeken, bekeken ook

Faliraki, Rhodes-Stad

In Desert Rose geweest? Deel je ervaringen!