Beoordeeld op 27 augustus 2018

Vriendelijk personeel en een professioneel animatie team.
Overdag genoeg activiteiten en 's avonds leuke shows.
Nette kamer met gratis kluisje ,airco en een koelkast.
Mooi balkon met zitje.
all inclusief is ook echt all inclusief met lekkere cocktails en andere alcoholische dranken.
Enig minpunt ,veel Duitsers en weinig Nederlanders.Gratis ligbedden bij het strand en het zwembad en een handdoekenservice.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Van 4/5 tot 18/5 zijn we hier te gast, ok het is een ouder gebouw maar er zijn volop renovaties zichtbaar, aan de kamer was niets op te merken, tuin zwembaden verzorgd en meer dan genoeg plaats, al het personeel vriendelijk en behulpzaam, ontbijt, lunch, diner super lekker en verzorgd, met lekkere Griekse gerechten en voldoende afwisseling, voor ons was het zeer goed,

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 4 juni 2017

Net terug van 9 dagen verblijf op dit resort. Ondanks het tegenvallende weer de eerste 4 dagen toch een ontzettend leuke vakantie gehad.

Pluspunten:
- Ruim voldoende ligbedden aanwezig bij zwembad en strand
- Diverse eet- en drinkgelegenheden op het complex (beachbar, poolbar en mainbar)
- Zeer vriendelijk personeel
- Ruime keuze uit diverse buffetten
- Accommodatie en strand zeer schoon
- Vermakelijk en vriendelijk animatieteam aanwezig (Met name Hédi, Nicolas en Alex! Hédi kan overigens goed zingen en is niet te beroerd om meerdere nummers tijdens de Karoake-avond te zingen)
- Gratis kluis
- Gratis wifi
- Gratis handdoekenservice

Minpunten:
- Gedateerde hotelkamer
- Niet aan voorkeur zeezicht voldaan
- Korte avondshow animatieteam (21.30 tot max. 22.30)
- Veel oudere stellen aanwezig waardoor weinig animo voor sportactiviteiten van het animatieteam overdag (hier kan het hotel uiteraard weinig aan doen!)
- Niet al het eten was altijd even warm
- Aanwezigheid van een Spa (huren een ruimte in het hotel). Medewerkers van de Spa zijn zeer opdringerig en lopen de hele dag over het strand om diensten te verkopen. Ook staan ze elke ochtend en middag bij de ingang van het restaurant om mensen massages aan te smeren.

Datum van verblijf: mei 2017
spapadim, Manager van Blue Sea Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2017

Cher/e monsieur/ madame ,

Merci beaucoup pour votre evaluation .

Nous sommes ravis de savoir que vous avez une expérience unique et vous avez trouvé tous les aspects de notre hotel satisfais.

Nous sommes impatients de continuer à dépasser vos attentes et nous souhaitons beaucoup la votre retour.

Meilleures salutations

Stavros Papadimakopoulos

Directeur de l'hôtel

Beoordeeld op 13 november 2016 via mobiele applicatie

Onze vakantie naar Turkije om geboekt. Wisten niet wat te verwachten van all in Griekenland. Is goed bevallen. Kamers schoon. Prima bedden met nog betere kussens. Ongezellige ontbijt/dinerruimte. Eten goed. Voldoende afwisseling. Pizza's heerlijk. Lunch aan strand goed. Coctails matig. Vriendelijk personeel. Animatie in de avond slecht..(vonden wij).Vergeleken met Turkije moet nog een stap worden gemaakt.. maar wij hebben het goed naar de zin gehad.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 30 oktober 2016 via mobiele applicatie

GEEN AANRADER! Mijn vriend en ik waren hier nog geen 2 dagen en we vonden het al helemaal niets! Het hotel is heel oud en vervallen, dat kon je zo zien.. Als je in de lift stapte leek het wel of je in een koelcel was beland.. Daarnaast was het avondeten koud geserveerd. Het zwembad water was ijskoud. Ons hotelkamer had een vreselijk uitzicht en alles was oud en heel klein.. Lamp van de badkamer was stuk, het raam van de douche was kapot.. Wij zijn letterlijk verkast naar een ander hotel, zo slecht was het.. GEEN 4 STERREN WAARD!

Datum van verblijf: oktober 2016