Beoordeeld op 31 mei 2019

Weer voor de derde keer terug gekeerd in Cyprotel Faliraki. Heerlijk gegeten in het vernieuwde restaurant, echt prachtig. Leuke animatie en Roy die altijd voor zijn gasten klaar staat. Volgend jaar komen we zeker weer terug.

Beoordeeld op 30 mei 2019 via mobiele applicatie

Opnieuw terug geweest in dit fantastische hotel. Mooi gerenoveerd. Was weer de moeite waard. Ga zeker weer terug. Heb het goed naar mijn zin gehad in dit zeer mooi en fijn hotel. Bedankt aan al het personeel en management voor wederom een fijn verblijf

Beoordeeld op 25 mei 2019 via mobiele applicatie

Na meerdere keren hier geweest te zijn, was nu ook de ontvangst weer hartelijk. Het hotel heeft het restaurant erg mooi verbouwd. We hadden wederom een mooie en nette kamer.
De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend! Wij komen hier zeker terug!

Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Kamers waren simpel, maar groot en schoon. Eten was geweldig, elke dag variërend en de hele dag door! En ondanks dat we in oktober waren, was er elke dag animatie en werden er allerlei leuke activiteiten georganiseerd! Manager Roy regelde dat we langer in onze kamer konden blijven de laatste dag zodat we nog even konden douchen voor de terugvlucht! Super hotel en echt waar voor je geld!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 19 november 2018

Augustus 2018 geweest met onze 2 kinderen, super aardige mensen, Roy de manager zeer behulpzaam en vriendelijk. Onze dochter kreeg een taart voor haar verjaardag en ze kwamen aan tafel zingen. Glijbanen zijn super, net als de badmeesters die zelf af en toe ook mee glijden. Mooie kamers, prima eten. Super animatieproject waar zelfs de manager mee danst!

Datum van verblijf: augustus 2018