“nu voor de 2e keer hier gegeten”
Beoordeling van Mousikorama

Mousikorama
Geclassificeerd als nr. 19 van 123 Restaurants in Faliraki
Keukens: Grieks
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

echte griekse ambiance, super lekker gegeten voor de 2e keer. eerste keer teveel besteld we konden het maar net op kostte ondanks dat toch maar €60,-

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Stukjes kip in barbecuesaus, salade die verzuipt in de dressing, veel te zoute gehaktballetjes... Het kost niets, de porties zijn groot, maar het is gewoon niet lekker.

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed restaurant, vlotte bediening en ruime kaart.
Vriendelijk personeel.
Proper.
Gezellig zitten.
Reservatie is niet verplicht maar wel aan te raden.
We gaan er zeker terug!

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goedkoop is niet altijd goed. Op 10 minuten lopen heb je restaurants die duizend maal beter smaken en hetzelfde kosten. Wij hadden een mixed gril, maar dat was niet bepaald bijzonder. Hartstikke droog.
Ook waren er een aantal katten die constant om eten en aandacht liepen te vragen. Persoonlijk hoef ik geen beesten om me heen als ik uit eten ben.

En tot slot het personeel liep je straal voorbij bij oogcontact. Je moest er om vragen als je wat wilde...

Misschien dat de tapas wel lekker is, maar daar kan ik niet over oordelen.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet lekker gegeten, kip was zo droog als zijn kan, cretan salad leek niet op het originele recept. Ook was het eten enorm vet. De bediening heeft weinig oog voor je en wanneer het druk is duurt de service erg lang. Als top op de ijsberg heb ik iets verkeerd gegeten, want tijdens en na het eten heb ik op het randje van overgeven gestaan.
Al om al, niet het geld waard.

Reizigers die Mousikorama bekeken, bekeken ook

In Mousikorama geweest? Deel je ervaringen!