Beoordeeld op 21 augustus 2019

ik raad niemand dit 'hotel' aan !!! de matrassen zijn vuil en slecht, het ontbijt is iedere dag jaar in jaar uit hetzelfde, plastiek kaas en hespeworst !!! en het avondeten, dat is nog het ergst van al.... hier wordt men gevoederd !!!!! ongelooflijk ongelooflijk, en als kers op de taart is er dan nog die 'vriendelijkheid'.... die is daar nergens te zien noch te vinden..... mensen aub lees de beoordelingen op Tui want daar staat de 'realiteit'....

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019

Ik heb samen met mijn vriend hier 10 dagen gezeten. Van te voren hadden we niet veel verwacht. Want de reis was niet zo duur. Toen we aan kwamen zag het hotel er geweldig uit van de buitenkant. Het was al donker en we konden gewoon nog inchecken. Het restaurant is 24/7 geopend dat was ook wel erg fijn. We hadden een mooie ruimen kamer niet echt bijzonder uitzicht. Maar voor ons geen probleem. Ik zou dit hotel aanraden als je houd van een rustige lokatie op loopafstand van het stadje (15 min) en een strand (10 min). Het is trouwens wel fijn om een auto of scooter te huren.

Datum van verblijf: juli 2019
Anokamposhotel, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Ano Kampos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Thank you very much for your review.
Feedback like yours make us fell better and also to work harder to make all the costumers happy.

Thank you very much and we hope to see you again in the future
Kiriakos

Beoordeeld op 22 september 2017

Een week was veels te kort in dit kleinschalig sfeervol hotel. Kamer met airco was heerlijk en goed onderhouden. Dagelijks housekeeping kamers, schone handdoeken, bed opgemaakt, schoon gemaakt. Perfect. Receptie erg behulpzaam. Mogelijkheid om sfeervol en lekker te eten voor zeer schappelijke prijzen. Erg leuke cocktailbar op een verhoging met schitterend uitzicht over vallei, zee. Heerlijke bar bij het zwembad. Ontbijtbuffet was prima! Uitstekend vakantie-hotel!

Kamertip: Kamer met airco is een must, ook eigen vervoer is handig!
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Hotel Ano Kampos is een kleinschalig hotel liggend op een heuvel net buiten het centrum van Faliraki. Wij verbleven hier 18 dagen met onze zoon van 15 jaar.
Het hotel wordt gerund door een Griekse familie allemaal erg lief en behulpzaam.
Het echte Griekse sfeertje is hier duidelijk aanwezig, opa werkend in de tuin, oma loopt wat rond, en het eten wordt elke dag vers gekookt door Debby. Heerlijk rustig geen massa's mensen bij het zwembad, geen handdoeken op de bedjes leggen zegt genoeg, kortom wij hebben het geweldig naar onze zin gehad en komen hier zeker terug

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017

Ano Kampos is een klein opgezet hotel (47 kamers) op een schitterende locatie iets buiten Faliraki. Het hotel wordt gerund door een familie en die doen dat op een fantastische wijze. Wij hebben dit hotel, de service, de vriendelijkheid en behulpzaamheid ervaren als buitengewoon bijzonder en zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: juli 2017