“Heerlijke vakantie in Faliraki”
Beoordeling van Cavo Costa Kouzina

Cavo Costa Kouzina
Geclassificeerd als nr. 8 van 132 Restaurants in Faliraki
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. Het personeel is heel erg attent .Kort om Cava Costa is een echte aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie zijn we hier twee keer gaan eten. Mooi restaurant met mooi uitzicht. Goed Te bereiken. Eten is heerlijk en goed betaalbaar. Je kan zowel binnen als buiten zitten.

Datum van bezoek: september 2019
4 september 2019 beoordeeld

Dir restaurant heeft een gevarieerde keuken met zowel Griekse als Italiaanse elementen. De kaart is uitgebreid en het personeel heel vriendelijk en hulpvaardig. We hebben hier in één week 2 keer gegeten. Eten was heerlijk!

18 augustus 2019 beoordeeld

Top service, heel erg lekker eten en vooral vriendelijk personeel. Eten hier al voor de 5e keer en elke keer opnieuw weer uitstekend!

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De aankomst begint al goed en super vriendelijk, leuk en mooi restaurant en heerlijk gegeten.Echte aanrader

Reizigers die Cavo Costa Kouzina bekeken, bekeken ook

In Cavo Costa Kouzina geweest? Deel je ervaringen!