Beoordeeld op 13 juli 2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel, echt top! Gemoedelijke en rustgevende sfeer zonder saai te zijn. Voldoende zonnebedden rondom het zwembad dat ook groot genoeg en dus nooit te vol is. Het eten is goed verzorgd, lekker en afwisselend. WiFi werkt perfect op het hele complex. Bovendien hadden we ook nog eens het geluk dat we een gratis upgrade van de kamer kregen. Het enige, maar dan ook echt het enige minpuntje waren de te harde matrassen.
Bij een eventueel volgend bezoek aan Rhodos gaan wij 100% zeker terug naar dit hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
Nikos P, Manager van SENTIDO Apollo Blue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2018

Dear SENTIDO Apollo Blue,

we are delighted to read that you were satisfied with the overall provided service during your stay at the SENTIDO Apollo Blue and that you have enjoy the quite atmosphere of the hotel , our pool facilities and food quality.
Your comments mean a lot to us and we would like to thank you for your positive feedback.
We are looking forward to welcome you back again Soon in our Resort.

Warmest Regards
Nikos Portokallas
Hotel Manager

Beoordeeld op 3 april 2018 via mobiele applicatie

Voor de eerste keer sinds de opening A la carte gegeten en wat een spijt dat we dat niet eerder hebben gedaan ! Vooraf warme broodjes met smeersels en dan carpaccio met rucola en parmezaanse kaas. Heerlijk ! Daarna salade met gerookte zalm en kaviaar goed op smaak gebracht. Als hoofdgerecht steak in rode wijn saus met bulgur.Super mals en smaakt naar meer! Alles begeleid door een heerlijke chardonnay uitgekozen door Lucas en Kyriakos die je een zeer goede service geven samen met Stavros.
Dessert bavarois en greek dessert, daar zou ik er wel 2 van lusten !
Zeer aan te bevelen als je echt lekker wil eten !

Datum van verblijf: april 2018
Nikos P, Manager van SENTIDO Apollo Blue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2018

Dear SENTIDO Apollo Blue Guest,
We are glad to hear that you enjoy the Hotel facilities provided during your stay.
The entire team is passionate of what they do in order our guest to enjoy the efficient and friendly service in all hotel areas. Food quality, creativity but mostly authenticity in our restaurants is very important topic for us.
Rest assured that your comments means a lot to us and we would like to thank you for your positive feedback.
We wish to welcome you again in the nearer future and make your holiday unforgettable.
Warmest Regards
Nikos Portokallas
Hotel Manager

Beoordeeld op 1 december 2017

Mooie locatie, super vriendelijk personeel, Top keuken, uitgebreid ontbijt en dinerbuffet.
Keuken werkt met veel verse kruiden. Ook in de taverne met levende muziek en a la carte. Super service.
Kleinschalig 5 sterren hotel. Gaan komend oktober voor de 9e keer naar toe.
Het voelt elke keer als thuis komen. Mooie luxe kamers.

Kamertip: Vraag maar naar zeezicht.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 29 september 2017

Zeer goed gelegen hotel aan het strand.
Zalig vertoeven met super service en zeer goede ligging.
Zeer uitgebreid ontbijt en zeer lekker uitgebreid diner.
De kamers zijn groot en beschikken over een grote badkamer.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 11 augustus 2017

Last minute werden we van Amada Colossos resort omgeboekt naar Sentido Apollo Blue omdat ze in Amada nog onze kamer aan het verbouwen waren en dus vertrokken we met enige twijfel. Deze twijfel smolt echter direct als sneeuw onder de zon op Rhodos want wat een prachtig hotel is Sentido Apollo Blue. Vlotte check in, prachtige en ruime kamer met gedeeld privé zwembad dat door de rust bijna voor ons alleen was. Geen gevecht om een plaatje aan het zwembad want keuze genoeg door de rust.
Vriendelijk en attent personeel en netheid van hotel was top.
Gewoon geen opmerkingen en iedereen super genoten van zon, zee en rust.
Een echte aanrader.

Kamertip: De junior suites zijn top!
Datum van verblijf: augustus 2017