Beoordeeld op 3 april 2018 via mobiele applicatie

Voor de eerste keer sinds de opening A la carte gegeten en wat een spijt dat we dat niet eerder hebben gedaan ! Vooraf warme broodjes met smeersels en dan carpaccio met rucola en parmezaanse kaas. Heerlijk ! Daarna salade met gerookte zalm en kaviaar goed op smaak gebracht. Als hoofdgerecht steak in rode wijn saus met bulgur.Super mals en smaakt naar meer! Alles begeleid door een heerlijke chardonnay uitgekozen door Lucas en Kyriakos die je een zeer goede service geven samen met Stavros.
Dessert bavarois en greek dessert, daar zou ik er wel 2 van lusten !
Zeer aan te bevelen als je echt lekker wil eten !

Datum van verblijf: april 2018
Nikos P, Manager van SENTIDO Apollo Blue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2018

Dear SENTIDO Apollo Blue Guest,
We are glad to hear that you enjoy the Hotel facilities provided during your stay.
The entire team is passionate of what they do in order our guest to enjoy the efficient and friendly service in all hotel areas. Food quality, creativity but mostly authenticity in our restaurants is very important topic for us.
Rest assured that your comments means a lot to us and we would like to thank you for your positive feedback.
We wish to welcome you again in the nearer future and make your holiday unforgettable.
Warmest Regards
Nikos Portokallas
Hotel Manager

Beoordeeld op 1 december 2017

Mooie locatie, super vriendelijk personeel, Top keuken, uitgebreid ontbijt en dinerbuffet.
Keuken werkt met veel verse kruiden. Ook in de taverne met levende muziek en a la carte. Super service.
Kleinschalig 5 sterren hotel. Gaan komend oktober voor de 9e keer naar toe.
Het voelt elke keer als thuis komen. Mooie luxe kamers.

Kamertip: Vraag maar naar zeezicht.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 29 september 2017

Zeer goed gelegen hotel aan het strand.
Zalig vertoeven met super service en zeer goede ligging.
Zeer uitgebreid ontbijt en zeer lekker uitgebreid diner.
De kamers zijn groot en beschikken over een grote badkamer.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 11 augustus 2017

Last minute werden we van Amada Colossos resort omgeboekt naar Sentido Apollo Blue omdat ze in Amada nog onze kamer aan het verbouwen waren en dus vertrokken we met enige twijfel. Deze twijfel smolt echter direct als sneeuw onder de zon op Rhodos want wat een prachtig hotel is Sentido Apollo Blue. Vlotte check in, prachtige en ruime kamer met gedeeld privé zwembad dat door de rust bijna voor ons alleen was. Geen gevecht om een plaatje aan het zwembad want keuze genoeg door de rust.
Vriendelijk en attent personeel en netheid van hotel was top.
Gewoon geen opmerkingen en iedereen super genoten van zon, zee en rust.
Een echte aanrader.

Kamertip: De junior suites zijn top!
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 juni 2017

Als je wat goeds hebt gevonden ga je graag terug en ook dit jaar was het weer goed vertoeven in Apollo Blue. Hartelijke ontvangst, snelle incheck en koffers werden naar de kamer gebracht. Meestal is het wel warm in de kamers maar dit jaar hadden ze de airco al van te voren aangezet en dat scheelt !
Fruitmand met een welkomsbriefje en een fles wijn en een fles water in de koelkast.
Kamer zoals altijd niks op aan te merken en ook de badkamer goed schoon.
De dagen erna gratis hele set met zonnebrand artikelen gekregen, alle factoren en ook aftersun zat erbij. Erg attent.
Verder uitnodiging voor gratis cocktail te komen drinken.
Strand was ook een stuk beter als vorig jaar waarbij ze laten zien dat er wel degelijk naar je geluisterd wordt.
Ontbijt meer dan genoeg en ook smoothies ontbreken niet. De bediening zoals altijd super vriendelijk en Vlaso en Irini altijd in voor een praatje.
Lunch lekker buiten heeft ook genoeg te bieden en ook daar hele goede bediening door Lucas en Kyriakos.
Geen minpuntje kunnen vinden en kunnen niet wachten om weer terug te gaan !

Kamertip: Zeezicht of zijzicht bij het zwembad
Datum van verblijf: juni 2017