Vandaag geopend: 09:00 - 21:30
Hoogtepunten uit beoordelingen
Lekker relaxed duiken!

Op zondagmiddag een mailtje gestuurd en op maandagochtend zijn we netjes voor het hotel ... meer lezen

5 dagen geleden beoordeeld
DionnePonnie
Rhodos, Griekenland
via mobiele applicatie
Gezellige duikschool!

Wij hebben heerlijk gedoken met Big Fish Dive Center. Het personeel is erg vriendelijk en zorgen ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
NMMaas
Lees alle 167 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Faliraki
vanaf US$ 27,12
vanaf US$ 90,40
vanaf US$ 48,59
vanaf US$ 106,35
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Super toffe en aangename ervaring. Samen met mijn dochter.
De instructeur geeft je alvast een ontspannen sfeer en super goeie uitleg om dit alles te kunnen waarmaken. Hebben zelfs een tweede duik reeds kunnen doen maar dan dieper in zee en tot aan een grotje.
Ik raad Big Fish Dive Center dan ook iedereen aan.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Tijdens onze vakantie in Rhodes waren we op zoek naar een avontuurlijk uitje. Dit uitje hebben we uiteindelijk gevonden bij duikschool Big Fish. Wij, als nog niet ervaren duikers, wilden graag het duiken ervaren zonder door de certificering heen te gaan. Deze duikschool geeft de optie om beginners mee te nemen voor een duik in het diepe. Na een korte introductie trek je je duikuitrusting aan en ben je klaar voor je eerste duik. De begeleiding is ontzettend goed en hebben veel geduld. Ze stralen enorme rust en plezier uit wat het een stuk gemakkelijker maakt. We kregen het te pakken en zijn we ook voor een tweede duik gegaan. Tijdens de duik werden er ook mooie foto’s en video’s gemaakt (tegen een kleine betaling). Absolute aanrader voor een geweldige én avontuurlijke dag op Rhodes!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019

Ik was altijd benieuwd naar het duiken en gisteren heb ik het eindelijk kunnen ervaren. Eergisteren heb ik in Faliraki het enthousiaste broertje van de instructeur, Spiros, gesproken. We hebben kort gesproken over hoe het werkt. Gisteren was uiteindelijk de dag van het duiken. De instructeur, Panagiotis, gaf me een goed gevoel. Hij had alles duidelijk uitgelegd. Het was best spannend aangezien het m'n allereerste keer was maar hij stelde me heel erg op mijn gemak.

Tijdens het duiken was hij ook constant aan het peilen hoe het met me ging. Het is een zeer professionele duiker en kent z'n vak. Daarnaast een hele vriendelijke en leuke man.

Het duiken zelf was geweldig. Het duiken doe je in Kallithea (10 minuten van Faliraki vandaan waar hun kantoor zit). Veel vissen gezien en gewoon genoten van het gevoel! Kortom.. Als je op Rhodos bent MOET je hier hebben gedoken! Overigens.. De plek waar je gaat duiken, Kalithea Springs, is geweldig om ook te zonnen/zwemmen als je niet gaat duiken (of als de 1 gaat duiken en de ander moet wachten ;) Bizar mooi!

Veel plezier!

Jonathan

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Vandaag was het de eerste keer dat ik ging duiken en het was echt helemaal geweldig!

De instructeurs waren super aardig, spraken duidelijk Engels en waren erg op veiligheid gericht! Ik vond het fijn dat er onderwater vaak gevraagd was of het goed ging. Hier door voelde ik mij snel op mijn gemak.

De locatie is ook geweldig. Wij waren opgehaald met een busje en toen naar de baai gereden waar we zouden gaan duiken. Er was beloofd om veel vissen te zien en die belofte is zéker nagekomen! De instructeur had een zakje met brood mee waar de vissen op af kwamen en dit was super leuk om te zien.

Als laatste vroeg ik of ik zelf ook mijn go pro mee mocht nemen en hier deden ze helemaal niet moeilijk over. Ik heb leuke beelden van de vissen kunnen maken!

Top ervaring dus. En voor de mensen die het een keer willen proberen om te duiken is Big Fish dus een goede plek.

Datum van activiteit: augustus 2018
Panos A, Διευθυντής van Big Fish Dive Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

We Thank YOU ALL alot!!! For the nice dive day at kallithea Springs!

Thank you!!!

Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mijn man en ik zijn beiden duikers, maar met kleine kinderen erbij kunnen wij niet tegelijk duiken. Met Bigfish naar Kalithea Springs gegaan. Daar hebben wij om de beurt een duik gemaakt. Het duiken daar is redelijk eenvoudig.Bij de eerste duik maakten de go-throughs het leuk. Tijdens het duiken hebben onze kinderen zich prima vermaakt in en rondom het water.

Datum van activiteit: augustus 2018
Panos A, Διευθυντής van Big Fish Dive Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2018

We thank you alot!!!!!!