Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Heel mooie ruime kamer. Zone aan het zwembad erg mooi en proper. Leuke bar om 's middags of s avonds iets te drinken. Super vriendelijk personeel. Lekker ontbijt! Op wandelafstand van het centrum en rustig gelegen. Aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
MichalisL47, Ιδιοκτήτης van Tinas Plus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Dear Vanessa, thank you for submitting your review and for expressing your kind words towards to us the page managers and to our readers. Please keep upon your knowledge that you're always welcome for another one stay into our Hotel. For now, have a great day!

Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

We hadden dit hotel geboekt omdat het volgens de beschrijving van Sunweb een kleinschalig hotel was, recent gerenoveerd en een oase van rust.
Het is idd kleinschalig, eenvoudig maar mooi gerenoveerd MAAR van 8.00 h 's morgens tot 23.30 h wordt er muziek gespeeld aan het zwembad. Ook 's avonds laat als het te koud is om buiten te zitten blijft de muziek luid doorgaan. Slechtste ervaring ooit op vakantie !!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit jaar weer terug geweest naar tinas plus.
Wat een fijn hotel!
Kamers zijn meer dan prima, eten is top, service aan zwembad net zo. Personeel doet echt zijn best om het je naar je zin te maken. Je kunt ze alles vragen.

Strand, bar street en centrum op 10min loop afstand. Goede verbindingen naar rest van het eiland. Supermarkt om de hoek.
Auto huren doe je het best via het hotel ipv reisorganisatie.
Schoonmaak is super, schone handdoeken elke dag. Om de dag schone lakens.
Airco werkt geweldig, kluisje op de kamer.

Mike, Nick, Pollys, Savvos, Kostas en de lieve meid van de bar/zwembad, bedankt voor onze fijne vakantie!!

Datum van verblijf: juli 2018
Michalis L, Owner van Tinas Plus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2018

Dear Clau, thank you for your kind words and for writing this review! We are glad to read that you have been satisfied with the services that we offer in our hotel, and we’re also thankful to see you choosing us once more for your accommodation here in the island of Rhodes. You brought us happiness and joy! Hopefully, we will see you again soon. You’re always welcome. Take good care!!

Beoordeeld op 29 juni 2017 via mobiele applicatie

Tinas plus is compleet gerenoveerd. Dat kun je zien aan alles. De kamer, junior suite, is een prima kamer. Alles is nog nieuw. Bedden liggen meer dan prima (zeker voor Griekse begrippen). Koelkastje en waterkoker aanwezig. Regendouche die ook erg fijn is. Airco werkt ook goed (is een dikke plus dat deze aanwezig is). Ontbijt is beneden in de bar. Ontbijt is prima, ietwat simpel maar prima kwaliteit. Ligbedden rondom zwembad voldoende, zwembad is schoon. Drankjes en snacks zijn lekker, alles vers bereid en ook betaalbaar. Je kunt er ook terecht voor een warme hap s'avonds. Dit is allemaal ook erg lekker en betaalbaar! Personeel doet zeer zijn best en je kunt ze alles vragen. Naar strand is een kleine 10 min lopen, barstreet idem. Bushalte op 5 min(naar rhodos/lindos). Supermarkt om de hoek. Enige "minpunt" is dat er in de kamers weinig ruimte is tot je kleding op te bergen. Tinas plus overtrof onze verwachtingen en is zeker geen locatie meer met feestende jongeren!

Datum van verblijf: juni 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 21 augustus 2017

Dear Clau

Thank you for your kind and honest description of our hotel, we want you to know you are very welcome back for another visit!

Beoordeeld op 24 september 2016 via mobiele applicatie

Je betaalt niet veel dus verwacht ook niet veel, zwembad is meer dan ok maar kamers zijn echt niet ok, veel geluid van buitenaf maar wel vriendelijk personeel! Ok voor kort verblijf, niet voor lang verblijf

Datum van verblijf: september 2016