Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Studio is maximaal voor 3 personen geschikt. Weinig privacy. Schoon maak van de studio is goed. Elke dag word er schoon gemaakt. Ochtend eten is super. Gewoon genoeg voor de ochtend. Tip voor mensen voor WiFi. Je betaalt €10 euro. Voor een week. Er kan maar 1 persoon op. Niet meer.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij waren de laatste gasten van het seizoen maar alles was er schoon en netjes elke dag schone handdoeken enz. Personeel heel vriendelijk vanuit het hotel kleine 400 meter lopen naar het strand. Eten was erg lekker we konden gewoon van de kaart kiezen.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 10 juli 2017

Het verblijf in het Orion hotel kan ik alleen maar positief als beoordelen.
We hebben alleen maar logies en ontbijt geboekt en iedere avond alla carte gegeten in het Orion hotel. Alle groenten waren vers uit eigen tuin.
Zeer vriendelijk personeel die iedere dag voor je klaar staan.
Ook aan de bar aan het zwembad kun je je menu's bestellen.
De hotel kamers werden iedere dag schoon gemaakt.
Faliraki heeft een bijna 5km zandstrand, waar je avonds nog langs de zee kunt wandelen. Langs de kust is er iedere avond life muziek, waar het ene hotel het andere wil overtreffen. Orion hotel had in Juni geen entertainment. Maar dat hebben wij niet gemist.
Wat wel een must is dat je een huurauto bij je vakantie boekt want in de omgeving zijn tal van bezienswaardigheden te zien. Een must om te bezoeken is Rhodos stad, Lindos, The butterfly valley, Kamiros en Seven springs.

Kamertip: Kies voor de zwembadview of als je van rust houd kun je ook kiezen voor een appartement in een bijgebouw.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 6 juni 2017

Hotel Orion heeft super vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kregen een familiekamer met keukentje terwijl we maar met twee waren en ook maar een twee persoonskamer boekten.Kamer was zeer ruim ,netjes en proper.
Ontbijt eenvoudig maar genoeg aanbod.
Avondeten voldoende keuze en zeer smaakvol .
We waren er van 28/5 tot 4/6/2017.Hotel in rustige buurt maar kort bij strand en winkels.

Kamertip: Kamers derde gebouw zijn rustiger.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2016

Personeel heel vriendelijk. Had kamer aan zwembadzijde gereserveerd. Slechte zaak Jiba en Sunweb dit zijn geen familiekamers en we kregen een kamer in de meeste uithoek van't Hotel. de Bedden en kussens liggen niet. Handdoeken wel schoon, maar zagen er ranzig uit.
WIFi alleen bij receptie en bar. Dus niet op de kamer!!!
Al de 2e keer via Jiba geboekt en geen propere hotelkamers)
Zwembad stonk op sommige dagen naar riool. Ook kakkerlakken gezien.
Faliraki, de meeste restaurants gelegen aan doorgaande weg veel stinkscooters en auto's die zeker 60-80 km per uur rijden. lekker eten dus met een vleugje uitlaatgas!
Eten niet veel goedkoper dan in Nederland.
Aanrader Falirala classics t.o.v. de mc Donalds heerlijk eten en super tof personeel.
Voor ons geen Griekenland meer!!!

Faliraki is voor ons geen gezellig vakantiestadje
Strand is prima ook douche aanwezig. Maar ook daar veel uitlaatgassen van de toerboten.
Weinig tot geen Nederlanders in hoogseizoen. Wel heel erg rustig en gerelaxed strand met genoeg ligbedjes. ( 1 bed 5,00 per dag)

Kamertip: zwembadzicht maar ook eenvoudige kamer. de mooiste kamer volgens mij boven de receptie. dat ziet er toppie en propper uit
Datum van verblijf: augustus 2016