“Toplocatie!”
Studio Lilium - Kitchen
Studio Tulipa - Balcony
Studio Lilium - Balcony
Bathroom
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

7 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Toplocatie!”
Beoordeeld op 11 september 2017 voor een verblijf in juli 2017

Inmiddels voor een derde keer, drie weken lang op Lesbos bij Gaea Gardens verbleven. Een schitterende, goed onderhouden accommodatie, op een prachtig, groen terrein met veel privacy. Schoon, ruim opgezet, compleet (opvallend veel faciliteiten) en smaakvol ingericht. Op loopafstand van strand (3 minuten) en het mooie dorp Petra (15 minuten; ruime keuze uit taveernes en strand met strandstoelen voor de gasten). Zeer vriendelijke, gastvrije en uitstekend benaderbare eigenaren (Nickos en Sophia Mantanis).

De locatie ligt in de directe nabijheid van een hotel, met zwembad waarvan gebruik kan worden gemaakt (in 'ruil' voor een bestelde consumptie).

En allemaal op een fantastisch eiland. Lesbos - met Gaea Garden's als verblijf - is absoluut een bezoek waard. Wij keren er graag terug!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
23 sep 2017
Thank you for your time to share your experience at Gaea Gardens Studios. Our goal is to offer high quality hosting services and with great pleasure we see our efforts to be recognized. We hope to soon have the opportunity to host you again at Gaea Gardens Studios!

Yours sincerely,
Gaea Gardens Studios
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren