Kim
Wassenaar, Nederland

Goed appartement

Beoordeling van Blue Sky Hotel
4,0 van 5 bollen10 aug 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Fijn appartement complex in het midden van het centrum van het gezellige Petra. Binnen 3 min. op het strand waar de ligbedden gratis zijn als je iets besteld. Anthony, Maria en Georgie doen hun best om je het naar je zin te maken. Alles is “no problem”!
De kamers zijn ruim. Goede douche en WiFi. De bedden slapen heerlijk. Verder een Griekse kitchenette. Je kunt dus niets maken. Er is een waterkoker en koelkast. We hebben ons hier prima 12 dagen vermaakt. Petra is erg leuk en het eiland is mooi. Er is een fijn zwembad bij het complex.
Het complex beschikt over een bar waar het soms, zeker als de Engelse mensen er zijn, best druk en luidruchtig kan zijn. Overigens als je voor de eerste keer komt nooit een appartement aan de voorkant krijgen dat je er last van hebt. Dus dat is goed geregeld.
Kom je echt voor het hele kleinschalige en rust. Dat zou ik hier niet heengaan in het hoogseizoen.
Wat wel tegenviel was de schoonmaak van het appartement. Vloer en toilet werd gedaan en je kreeg om de zoveel dagen schonen handdoek en beddengoed. Maar verder deden ze niets. Het aanrecht is in 12 dagen tijd 0x een doekje overheen gehaald. De watervlekken zaten overal. Ook het badkamer planchet is 0x een doekje overheen gehaald. Dus overal tandpasta vlekken. Kruimels bleven ook liggen op de tafel. Ook na een goede fooi te hebben achtergelaten, niets van dit gedaan.
Je leest dat iedereen elk jaar terugkomt. Dat hoeft van ons niet. Was erg leuk en mooi. Maar na 1 jaar wel alles gezien.
Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.4 km van Blue Sky Hotel
2.0 km van Blue Sky Hotel
Zwembad
Meer hotels in Petra bekijken
Beoordeeld op 3 oktober 2018 via mobiele applicatie

Super locatie midden in het centrum van Petra! schoon! gezellige sfeer! heerlijk zwembad! gezellige bar! super kamer service! Lieve eigenaren die er alles aan doen om het naar je zin te maken! Kortom top!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Schoon
Ruim
Vriendelijke en behulpzame mensen
Centrale ligging
Restaurants en terassen op steenworp afstand
Strand idem
Parel op Lesbos
Gezellige bar
Klein maar fijn zwembad
Gemoedelijke sfeer
Goed onderhouden complex

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 27 juni 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel in centrum van Petra.
Hier proef je de Griekse sfeer in een heerlijk klimaat.
Hotel wordt gerund door een familie en Andonis de zoon van de familie zal zorgen dat je een hele fijne vakantie zal hebben.
Goede bedden, goede airco kleinschalig,mooi zwembad,heel groen en schoon,leuke gezellige bar waar de gastheer je in contact brengt met de overige gasten.
Veel en goede restaurants in de buurt!
Zandstrand op ong. 100 mtr.
1 nadeel, het had wat dichterbij bij Nederland moeten liggen... dan was ik hier iedere maand!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 25 juni 2018

Alles was schoon en ruim en het personeel was in alles erg behulpzaam. Dit alles wordt ook bewezen door het feit dat velen regelmatig weer terugkeren. Op korte loopafstand van restaurants, supermarkt, bakker etc,
Zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 10 mei 2018

Bij onze aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Tijdens ons verblijf deden ze er alles aan om onze vakantie zo leuk mogelijk te maken. De kamer is schoon en ruim en heeft een klein simpel keukentje. De badkamer is prima (alleen een douchegordijn zou nog handig zijn). Het zwembad is keurig en heeft genoeg bedjes en tafeltjes. De ligging is perfect, op een steenworp afstand van het strand en het centrum van het dorpje. In een paar minuten loop je naar een van de leuke restaurantjes in het dorp of het strand. Wij hadden een huurauto en die konden we bij het hotel parkeren. Mocht dat niet kunnen dan is er vlakbij een groot parkeerterrein. Al met al een geweldig hotel waar we zeker terug komen.

Datum van verblijf: mei 2018