Beoordeeld op 4 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een mooie locatie en prima appartement. Echter we konden nog geen eitje koken, in beschrijving stond n kookplaatje, deze was er niet en bij navraag moesten we hier 7 euro voor betalen. Ook de airco koste 7 euro, erg bijzonder met de hoge temperaturen. Stratis is een vriendelijke en hardwerkende broer die t met zijn zus en vader runt. Echter was er van de vader en zus weinig gastvrijheid te bemerken. Ze waren nauwelijks zichtbaar kon nog net kalimera vanaf als je t zei en de kinderen werden om 16 uur t zwembad uitgezet. Al met al voelde het alsof wij degene moesten zijn die blij mochten wezen dat we bij hen vakantie mochten vieren, in plaats van dat zij blij moesten zijn dat er überhaupt toeristen kwamen in deze bizarre coronatijd. Gastvrijheid en vriendelijkheid kost niks maar kan je zoveel opleveren.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 16 juli 2018 via mobiele applicatie

Een uitstekend hotel.. heeft echt nog zijn Griekse charme. Het was veel beter dan we verwacht hadden! Kamers zijn schoon en groot, badkamer volledig gerenoveerd en de studio heeft een groot balkon. Het zwembad is mooi en goed onderhouden en de tuin rondom het hotel is prachtig. Echt een paradijsje. Ook is het er nog heerlijk rustig.. De locatie van het hotel zelf ligt ook rustig maar je bent binnen 5 min bij zee en binnen 5 -10 min bij het gezellige Petra, waar je tal van gezellige restaurantjes (aan zee) vindt. Ook het ontbijt waren we zeer verrast over. Iedere dag werd er een uitgebreid en gevarieerd ontbijt geserveerd in de mooie tuin naast het zwembad.. Geen zelfservice als in grote hotels, je voelde je echt “gast”! Kortom: ik zal het hotel echt aan iedereen aanbevelen. (Als het maar niet te druk wordt)

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 18 augustus 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt een pareltje in Griekenland. Niet alleen is Petra 1 van de leukste plaatsjes waar ik in Griekenland ben geweest, dit hotel is betreft locatie ideaal, 10 min lopen naar het centrum en 5 naar het strand. Het zwembad is fijn en schoon, dit geldt ook voor de kamers. Dit was de 6e keer dat ik hier kwam en het is altijd helemaal relaxed. Een ander groot pluspunt is de gratis goed werkende wifi!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 9 juli 2015 via mobiele applicatie

Rustig gelegen, grote ruime kamers en super schoon! Er werd bijna elke dag, behalve zondag en woensdag, schoongemaakt en twee keer per week schone handdoeken en lakens. Ook het uitzicht was super, aan de achterzijde keken wij uit over de bergen. De keuken is wat mager uitgerust maar de gehele entourage maakt veel goed. En je kan in de buurt heel betaalbaar uiteten.
De eigenaar is super aardig, rustig en zeer behulpzaam en niet te vergeten de hond Mais, super lieve hond die steeds lekker wilde spelen. Al met al een top vakantie gehad!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 17 september 2014 via mobiele applicatie

In 1 woord ....TOPPERTJE. Ruim, schoon, fris, gezellig, zwembad, barretje en een zeer fijne eigenaar..Stratos. Handdoeken, schoonmaak ruim voldoende. Strand en centrum vlak bij. Ik word hier blij van.

Datum van verblijf: september 2014