belinda1971nl
Enschede, Nederland

Rustgevende vakantie

Beoordeling van Clara Hotel
4,0 van 5 bollen17 sep 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een mooie plek om tot rust te komen. Tegen een berg liggen de hotelkamers met prachtig uitzicht. Wij genoten van de rust en het uitzicht. Het eten was elke dag anders met dezelfde opbouw. Dus een pasta soort, salade soorten, vlees of vis. Her meest genoot ik van de lunch.

All inclusive betekende deze keer geen cocktails. Ik drink sowieso geen alcohol ;-) Partner dronk bier. Bediening voor drankjes aan tafel.

De hotelkamer was groot genoeg. Badkamer met ruime douche, toilet en wastafel. Beetje gedateerd maar het was prima voor ons. Kamers zijn inderdaad wat gehorig.

De jongeman die s'avonds de bediening deed was altijd super vriendelijk en persoonlijk! 👍

De ontvangst op de eerste avond was zo warm en welkom. Onvergetelijk. Ik heb nu een soort van heimwee....

Het zwembad is ook heerlijk. Fijne plek om lekker te zonnen en te zwemmen.

Zoek je een rustige plek zonder hysterische all inclusive gekte? Dan ben je hier op de juiste plek.
Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
  • ZenHotels.com
1.8 km van Clara Hotel
Meer hotels in Petra bekijken
Beoordeeld op 29 mei 2019

hotel ligt weg van van de bewoonde wereld en is geen aanrader om s’avond achter die donkere weg te wandelen.
Je krijgt waar voor je geld, dus niet zo veel.
Het zwembad aan de overkant gescheiden van een weggetje valt nog mee.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 25 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een oud maar schoon en mooi hotel.
Personeel erg vriendelijk kamers schoon.
Uitzicht is schitterend wel minder dat je daar heel veel trappen voor op en af moet naar de kamers en steile hellingen naar 't zwembad.. Maar dat weet je van te voren.
Wij zaten all in, het ontbijt was prima maar wel 7 dagen lang hetzelfde...
Middag en avond eten was echt slecht maar genoeg lekkere restaurants in de buurt. En bij de taverna bij 't zwembad kan je tegen betaling ook lekker eten.
Bij all in zit alleen bier, wijn, ouzo, sap en fris(helaas wel weer huismerken, geen coca cola enzv)
Mocht je kunnen kiezen zou ik niet voor all in gaan maar alleen ontbijt.
En nogmaals voor het geld wat je kwijt bent kan je ook niet veel verwachten vindt ik.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 9 oktober 2018

Supervriendelijke mensen die proberen een hotel te runnen. Op sommige vlakken slagen ze hierin op andere vlakken totaal niet. Eten was ronduit slecht, ik begrijp werkelijk niet waar de hoge cijfers vandaan komen. Doorgekookt zonder enige voedingswaarde en weinig variatie. Dit is een 2 sterren hotel en misschien een 3 door wat gunfactoren zoals vriendelijk personeel, een redelijke kamer en een mooi uitzicht maar daar blijft het dan ook bij.

Kamertip: Als je niet goed trappen kan lopen noet bovenin een kamer nemen, is gemiddeld 107 treden
Datum van verblijf: september 2018
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Δ, Διευθυντής van Clara Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2018

Dear Jacky

Thank you for sharing your feedback.
Im sorry to hear that you were unsatisfied with our food regarding All inclusive buffet, but ι think i have to give you
some explanations regarding our buffet menu.
Our goal was to have greek food on our buffet, which is very tasty and nutriτious. For example we had fresh vegetables every day,
fresh fish(not every day but fresh) like sardines, anchois, boops,homemade pies not frosen, salad bar and our meet selection was 2 diferent kind from pork, chicken, lamp, pasta, and beef all of them cooked in greek recipes, desert, selection of fresh fruit.
It is true that Clara is a 3* hotel, and guests have rated us 4*

Best regards
Dimitris

Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Op moment van schrijven geniet ik momenteel aan de rand van het zwembad van Clara Beach Hotel van de laatste vakantiedag samen met mijn vrouw en dochter. Wij hadden Clara Beach Hotel gekozen op basis van recensies over de vriendelijkheid van het personeel, nou daar is geen woord van gelogen of overdreven. De betrokkenheid en gastvrijheid van het personeel, van management tot ontbijt, van housekeeping tot keuken en bediening; dit maak je niet veel mee,
Top! Het hotel is gesitueerd tegen een heuvel aan aan de baai bij het plaatst Petra. Wij verbleven in #106 in het hoofdgebouw; keurige kamer. Schoon, comfortabel en van alle gemakken voorzien. De bedden zijn inderdaad aan de stevige kant maar dat is uiteraard persoonlijk. Mooi uitzicht over de baai vanaf het balkon en openslaande deuren. Badkamer keurig met goede douche met goede druk en lekker dikke kwaliteitshanddoeken. Het ontbijt is ruim voldoende; een mix van Grieks en continentaal; voor ieder wat wils. Ook het diner is prima verzorgd met zelfbereide gerechten; je ziet ‘s avonds iemand de aardappels schillen, de boontjes doppen etc. Grieks eten zoals Grieks eten hoort te zijn, puur en eerlijk en niet voer voor de massa. Hoogtepunt voor mij persoonlijk is de moeite die door het team van Clara Beach is gestoken om mij te helpen bij het verrassen van mijn vrouw bij het vieren van ons 4 jarig jubileum. De gevraagde champagne stond koud en kosten noch moeite is bespaard om toch aan een bos bloemen te komen die de bloemist in eerste instantie was vergeten. Dit benadrukt de betrokkenheid en gastvrijheid van Clara Beach Hotel. Je merkt dat ze alles doen om iedereen het naar haar of zijn zin te maken ondanks dat er zeurkousen en mieperts tussen zitten... Het zwembad is heerlijk en mooi verzorgd met houten vlonders en meer dan voldoende ligbedden en zitjes. Gezellig lunchen bij het barretje met drankje en muziekje...heerlijk!
Kortom; een heerlijke plek en zeker dé plek om de Griekse gastvrijheid te ervaren!

Datum van verblijf: september 2018
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Δ, Διευθυντής van Clara Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Dear Jeffrey,

I would like to thank you for your warm and emotional coments.
I wish you all the best for you and your little angel.

Best regards
Dimitris

Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi uitzicht vanuit de kamer en het restaurant.
Kamers prima, bedden erg hard en de douche komt een matige straal uit.
Dicht bij leuke dorpjes Petra en Molyvos, je hebt wel echt een auto nodig.
Het strand bij het hotel is vies, 200 meter naar recht ligt Avlaki, leuke taverna met strand bedjes. Hier kun je ook goed eten.
Zwembad is prima.
All in formule vonden wij erg slecht , eten erg eentonig en niet smaakvol. Drankjes bij de all in formule beperkt.
Ze kunnen beter logies ontbijt aanbieden. Van all in verwacht je veel meer. Wij zijn bijna iedere avond uit eten gegaan.
WiFi werkt slecht. Bij het zwembad en op de kamer geen WiFi. In het restaurant werkt het af en toe.
Bediening matig.
Al met al was het voor ons een tegenvaller, wij hadden meer verwacht van het hotel.

Datum van verblijf: juli 2018