“Kussentjes”

Tsalikis
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Dessert in Petra
Keukens: Café
13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas geen tijd gehad om de lekkernijen te proeven. Wel enorm genoten van het prepareren/fluffen van de kussentjes op de bank

Datum van bezoek: juni 2018

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is zeer goed
De garnalen en oktopus waren heerlijk.
Knoflookbrood beetje weinig en smaakte niet erg naar knoflook.
Bediening zeer vriendelijk.
Gaat wel wat langzaam maar het is er vaak erg druk.
Zeker een gaan eten als je in Petra bent.

Datum van bezoek: september 2017
13 september 2017 beoordeeld

We komen al vele jaren op Lesbos en iedere vakantie komen wij meerdere malen bij Tsalikis.
Of je nu voor het ontbijt, lunch of een diner komt, hetgeen hier geserveerd wordt is van grote klasse, tegen een zeer schappelijke prijs.
Tevens ben je hier ook welkom als je alleen iets wilt drinken of wil genieten van een ijsje.
Het bedienend personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en het uitzicht vanaf het terras is schitterend.

Datum van bezoek: oktober 2016
13 september 2017 beoordeeld

Vriendelijke bediening, en overheerlijk ijs in 44 smaken.

ook voor een lunch ben je hier aan ket goede adres.

Datum van bezoek: augustus 2017
2 augustus 2017 beoordeeld

Zeer schone gelegenheid om een lekker koffie te drinken met iets erbij. Grote keuze aan ijs welke, om het maar eens zo te zeggen, overheerlijk zijn. Voor de liefhebbers tevens een grote keuze aan gebak, denk erom we zijn in Griekenland, dus men is niet vies van zoetigheid, of om het anders uit te drukken volgens hen "sweet but no calorie". Vriendelijke bediening en eigenaar.

Datum van bezoek: juni 2017

In Tsalikis geweest? Deel je ervaringen!