“Erg vriendelijk”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken, Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijk en het eten is erg lekker. De bedjes liggen fantastisch
De ligging is aan het stand.

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte bediening gastvrij en lekker gegeten leuke ontvangst ze waren ons dus echt niet vergeten
Goede kaart om van te kiezen. Goede bediening

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren net twee gezinnen twee weken lang in Petra. We hebben verschillende restaurants geprobeerd maar the mermaid bleef qua eten,service en vriendelijkheid er boven uit steken waardoor wij steeds terugkwamen. Wij hebben er op verschillende momenten van de dag gegeten en het maakte niets uit in de kwaliteit van het eten.
Aanraders zijn vooraf de pita broodjes met olijfolie en oregano met tsatziki en pittige kaas dip. Hoofdgerecht (1 dag van te voren bestellen) de kip uit de oven.
De kinderen zijn van verschillende leeftijden en kieskeurig maar vonden altijd wel iets op de kaart waar ze met smaak van aten.
De mezzes, vis en vleesgerechten waren alle een feestje ook je bord.

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het gegrilde eten was goed maar het gebakken eten was erg vet. Wij komen niet meer terug er zijn betere restaurants in Petra.

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de vriendelijke man een aantal keer te zijn voorbij gelopen wilde we vandaag eens op zijn terras aanschuiven voor het avond eten. We waren 1 van de eerste. Het drinken arriveerde snel. Het voorgerecht ook redelijk. Niet erg benoemenswaardig. De gebakken champignons in roomsaus was gewoon een kwak champignonsaus in een bakkie met meer paprika dan champignons er in. Niet lekker! Ons drinken is inmiddels op. Het terras is wat drukker. De bediening lijkt geen tijd meer voor ons te hebben. De lege borden van de voorgerechten staan er nog als het hoofdgerecht aankomt. Alles wordt aan de kant geschoven maar niet meegenomen. Het heeft de hele avond op de tafel gestaan. De hamburger is alleen een stuk vlees. Nog flink rauw ook vanbinnen. Wanneer aangegeven wordt het meegenomen en verder gebakken. Maar het wordt er niet echt beter op. De frietjes zijn in het vet drijvende ongebakken aardappelreepjes.
Het personeel was vriendelijk (tegen gezinnen/groepen duidelijk vriendelijker dan tegen stellen) maar was duidelijk met te weinig man om iedereen te bedienen.

Al met al niet veel redenen om nog eens terug te gaan.

In The Mermaid geweest? Deel je ervaringen!