“Gezellig!”

Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Petra
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, goede locatie, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer!! Prijs-kwaliteit is prima!!

7 augustus 2018 beoordeeld

Toen we 's avonds laat in ons appartement aankwamen zijn we daarna hier even wat gaan eten en drinken. Aardige bediening en heerlijk wat kleine gerechtjes gegeten. Een aanrader!

6 juli 2018 beoordeeld

Heerlijke plek aan boulevard. Veel keuze uit ijs (44) en gebakjes. Prijs is op dat gebied wel aan de hoge kant maar wel de moeite waard. Stoelen en bankjes zitten heerlijk en het personeel is super vriendelijk.

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan op vakantie niet zovaak terug naar 'hetzelfde' maar hier zijn we een paar keer geweest omdat alles klopt: leuke plek met een windje, goede stoelen, heerlijke drankjes (frozen smoothie, granitas), lekker en vers eten, goede koffie en leuk personeel. Aanrader!

Daniella C, Owner van Kantina Snack Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018

Thank you for your review , we are very happy you have enjoyed your time at Kantina and do appreciate your feedback , we hope to welcome you back again in the future x

11 juni 2018 beoordeeld

Gezellige sfeer, goed personeel en lekkere drankjes en eten. Zijn hier een aantal keer geweest in de vakantie.

DaniellaC464, Manager van Kantina Snack Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Thank you for your review and happy you enjoyed your time with us .

In Kantina Snack Bar geweest? Deel je ervaringen!