“Gezellig en lekker”

Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Petra
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige tent en vriendelijke en goeie bediening. Quesadilles met kaas en avocado en salsa. Heerlijk en weer eens wat anders. Heerlijke hamburgers! Sangria erbij!! Genieten!

Daniella C, Owner van Kantina Snack Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Thank you for you lovely review and we are very happy you enjoyed your time with us .

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier allebei een burger gegeten smaakte allemaal goed. Frietjes zitten er bij en standaard extra mayo en ketchup. Prijs is redelijk. Drankjes zijn wel wat duur hier

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kantina aan het “echte” begin van het dorp. Moet ik altijd naar toe als ik in de buurt ben. Leuk terras, geweldige frappe en ruime keuze ontbijt. Bediening zeer voorkomend en aardig.

Daniella C, Owner van Kantina Snack Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Thank you for your review and we are happy you enjoy our place x

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kantina burger is hemels!
Heerlijke tent op een mooie plek!
Vriendelijk personeel en zeer gastvrij.

1 oktober 2017 beoordeeld

Hier kun je heerlijke cocktails drinken, mensen kijken die langs lopen en nagenieten van een heerlijke zomerse dag op het strand.

Daniella C, Owner van Kantina Snack Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2017

Dank U

In Kantina Snack Bar geweest? Deel je ervaringen!