“lekker nagenieten”

Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Petra
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten
1 oktober 2017 beoordeeld

Hier kun je heerlijke cocktails drinken, mensen kijken die langs lopen en nagenieten van een heerlijke zomerse dag op het strand.

Daniella C, Owner van Kantina Snack Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2017

Dank U

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij kantina kan je terecht voor een lunch of lekkere smoothie. Tosti feta tomaat was oke en kantina hamburger was echt heel lekker. Verschillende soorten smoothies met yoghurt of fruit.

Thank you for your review.

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek om te vertoeven aan het einde van de dag. Goede mojito, fijne bediening en prima, maar simpele burgers.

Thank you for your review and glad you enjoyed your time with us .

14 september 2017 beoordeeld

Op het drukste punt in het centrum van Petra gelegen. Alles gaat op de automatische piloot, het is immers toch altijd wel druk. Klanten genoeg......

Service is our priority and something we are constantly praised for , we have many repeat and new customers ,yes we can get busy as we are centrally located and as you can imagine we do not want to keep people waiting, so i believe automatic pilot is not a bad thing in order to serve the customers as efficiently as possible , we always have time to talk to our customers and creating a personal service .

11 september 2017 beoordeeld

Een bar waar je ook eten kunt bestellen wat er wel goed uit ziet, wij hebben hier niet gegeten. Leuk op het pleintje aan de pier. Prima zitten alleen duurt het wel erg lang voor je opgemerkt wordt en je iets krijgt. Komt wel een schaaltje met nootjes als je iets besteld. Ook het afrekenen duurt lang.

In Kantina Snack Bar geweest? Deel je ervaringen!