“Goede cocktails en burgers ”
Beoordeling van Kantina Snack Bar

Kantina Snack Bar
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Petra
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek om te vertoeven aan het einde van de dag. Goede mojito, fijne bediening en prima, maar simpele burgers.

Daniella C, Owner van Kantina Snack Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2017

Thank you for your review and glad you enjoyed your time with us .

14 september 2017 beoordeeld

Op het drukste punt in het centrum van Petra gelegen. Alles gaat op de automatische piloot, het is immers toch altijd wel druk. Klanten genoeg......

Service is our priority and something we are constantly praised for , we have many repeat and new customers ,yes we can get busy as we are centrally located and as you can imagine we do not want to keep people waiting, so i believe automatic pilot is not a bad thing in order to serve the customers as efficiently as possible , we always have time to talk to our customers and creating a personal service .

11 september 2017 beoordeeld

Een bar waar je ook eten kunt bestellen wat er wel goed uit ziet, wij hebben hier niet gegeten. Leuk op het pleintje aan de pier. Prima zitten alleen duurt het wel erg lang voor je opgemerkt wordt en je iets krijgt. Komt wel een schaaltje met nootjes als je iets besteld. Ook het afrekenen duurt lang.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke cocktails op centrale plek midden op de boulevard in Petra. Wij hebben er niet gegeten maar de watermeloen daquiri is echt heerlijk

Antwoord van management:Gereageerd 10 september 2017

Dank u well x

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg vriendelijk personeel!! Erg schoon en heerlijke snacks! Espresso is heel goed' ook een aanrader, al kun je niet om
Kantina heen in Petra.

Antwoord van management:Gereageerd 10 september 2017

Thank you for your lovely review

In Kantina Snack Bar geweest? Deel je ervaringen!