Leg de laagste prijs van deze websites vast
Jenny Z
Enkhuizen, Nederland

Fantastische suite

Beoordeling van Nikis Suites-Petra
5,0 van 5 bollen27 sep 2023 beoordeeld
Prachtig nieuwe (2022) suite. Met een mooi uitzicht op zee en zonsondergang. Op loopafstand van winkels en restaurants. Verblijf in Niki suites is inclusief een goed verzorgd en lekker ontbijt. Voldoende bedjes bij het zwembad waardoor handdoekjes leggen niet gebeurde.

Enige min punt is dat het tijdens ons verblijf meerdere keren bij aankomst de suite niet beschikbaar was. Ook wij moesten de eerste nacht in het oude deel van Niki doorbrengen. Zeker een aandachtspunt voor de eigenaren.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Hotels.com
  • Expedia.com
0.3 km van Nikis Suites-Petra
View from our room balcony at the first floor
Volledig restitueerbaar
  • Hotels.com
1.5 km van Nikis Suites-Petra
Meer hotels in Petra bekijken
Beoordeeld op 29 juni 2023 via mobiele applicatie

The place to be als je van Griekse vriendelijkheid houd met een oase van rust.

Hier hoef je niet met handdoeken te gaan lopen voor een bedje (ja natuurlijk zijn er mensen die dat wel doen) maar ze hebben veel meer bedden bij het zwembad dan dat ze gasten hebben.

De gehele familie helpt je geweldig, van mama (oma) Nikki tot haar kleinkinderen.
Geweldig zwembad en de kamers zijn nog mooier, hier is alles naar deze tijd afgewerkt en gebouwd.

Je loopt circa 75meter tot aan zee en 250meter tot in hartje centrum, kortom geen reden om niet te boeken.

Als je iets nodig hebt vraag je naar zoon Mario en het wordt geregeld, fantastische verzorging en kaigoed ontbijt.

We komen hier zeker terug, geweldige moderne goed afgewerkte kamers.

Kamertip: Boeken, snel voor het vol zit, Nikki studio's is van dezelfde eigenaar. Dus als er geen plaats is in de suites kan je de studio's boeken en van deze faciliteiten genieten
Beoordeeld op 19 mei 2023

Prachtige kamers super modern met goed bed .
Douche was uitstekend , optie tot regendouche.
Mooi uitzicht vanaf balkon op de zee , zwembad en bar.
Ontbijt 🍳 was elke morgen meer dan geweldig.
De eigenaar en zijn crew waren super vriendelijk en behulpzaam.
Met een woord 🔝

Beoordeeld op 12 mei 2023

Hele mooie bijna nieuwe accommodatie, goed gelegen vlakbij het strand en met een eigen zwembad. Hele vriendelijke en gastvrije medewerkers, met aanstekelijke vrolijke vriendelijkheid. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Een adres om terug te komen.

Beoordeeld op 13 augustus 2022

We kwamen hieraan savonds laat aan met een huur auto en konden het niet echt vinden maar Marius stond ons op de straat al op te wachten en heeft ons naar ons app gebracht door bij ons in te stappen.
Nou en toen kwamen we aan en we waren verbijsterd wat een schitterende accomodatie en dat in Griekenland waar we al heel lang komen en op heel veel plaatsen en ook medere malen met eliza was here maar dat was dit ook zeer zeker waard. Wat mooi en modern en heel smaakvol . Elke dag schoonmaak en je kleding kon je gewoon in de lades onder het bed doen dus opberg ruimte genoeg.en een rek voor de hangkleding. Het ontbijt was werkelijk super elke dag wat anders dan een gekookt ei dan een omelet dan een spiegelei en cake,yoghurt,iets met bladerdeeg dus ik weet niet wat mensen nog meer verwachten van een grieks ontbijt maar dit was echt super en het personeel even behulpzaam bij alles wat je vroeg. Oma niki,marius,george, de kids en iedereen die er nog meer loopt echt een geweldige familie waar we zeker graag nog eens terug komen.
Dus al met al een top verblijf op het mooie petra met haar heerlijke eten fijn strand op loopafstand en de gezellig heid van de mensen en de restaurantjes.

Kamertip: Je moet voor de nieuwe app gaan ze hebben ook oudere app die ook goed zijn maar deze zijn top
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 23 juli 2022

Wij hebben in juni in de studio geslapen. Bij binnenkomst heel mooi en luxe en wow factor is hoog. En daarover zeker niks dan lof. Echter bij het uitpakken van de koffers gingen we ons afvragen waar we onze kleding moesten opbergen. Er staat een soort kapstok. Met haakjes eraan. Geen lade voor ondergoed bijv. Of nachtkastje waar je wat spulletjes kan opbergen. In het sanitair gedeelte is er ook geen mogelijkheid voor opberg ruimte dus staat nu alles op de grond. En hebben vanalles in plastic zakjes in de hoek gelegd. Er liepen ook ontzettend veel mieren. Zelfs in de koelkast en in bed.
We wilden een lekker eitje koken 's morgens. Geen pan. Kan gebeuren. Even gevraagd. Het antwoord was dat het kookplaatje niet aangesloten is want het is niet de bedoeling dat je zelf iets gaat maken in de kamer. Wat dus bij tui op de site beschreven staat: lekker thuis kokkerellen klopt niet. Kookplaatje is voor de sier. Tevens wordt er niet elke dag schoongemaakt en je krijgt maar 2x per week schone handdoeken. Je moet 4 dagen met 1 handdoek doen. Dat is ronduit smerig.
Conclusie: heel mooi en luxe verblijf. Goede bedden en kussens. Goede douche. Mooi zwembad met lekkere bedden. Praktisch en qua persoonlijke hygiene gezien echt minpunten. Wij hebben 1x een ontbijt gedaan. Dit kost 7 euro. Je krijgt 2 kleine witte sneetje brood. Met 1 kuipje Jam. Een koekje, een mini schaaltje yoghurt wat letterlijk 1 hapje is en een kan thee of koffie. Een ei wat amper gekookt is. Met pellen droop het bijna van de tafel af. Als je om een sneetje extra brood vraagt of dat je aangeeft dat je een allergie hebt, staat de eigenaar Mario je aan te kijken en komt geïrriteerd vragen of je nog meer te zeuren hebt. Dus ook dat was eenmalig en zeker geen 7 euro waard. En ook geen buffet zoals bij tui omschreven.
Wij gaan er zeker NIET meer terug. Zeker niet voor het enorme bedrag wat je ervoor moet betalen. Dan zijn er veel betere locaties in petra. Waar je je ook meer thuis voelt. Na meer dan 10 jaar, 2x per jaar, vaste gast op lesbos in petra, is dit niet het goede gevoel wat we normaal hebben daar.

Datum van verblijf: juni 2022