“Super lekker eten hier”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wow wat een gezellig restaurant is dit , onder de bananen bomen en ook nog eens fantastisch lekker eten! Goed verzorgd en schoon wij ginger hier meermalen eten en het is hier altijd uitstekend!!!

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mixed souvlaki en gegrilde groente komt meer als verbrand (verkoold) op je bord en dat vinden ze normaal. Niet te vreten. Helaas geen foto van kunnen maken omdat ik mijn telefoon niet bij me had. Gewoon een broodje Pita hier nemen of stoof potjes.

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vlotte bediening. Wel druk maar ja...als het lekker is... Aanbevolen! Eten in de tuin

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpel, eerlijk en heerlijk voedsel. Typische Griekse keuken. Lekkere broodjes pita. Goede hoeveelheden. Fijne bediening!

Datum van bezoek: augustus 2019
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier deze vakantie al 2 keer gegeten. Eerste keer erg druk op zaterdag. 2e keer stuk rustiger doordeweeks. Gezellige tuin. Lekker eten. Vriendelijke bediening. Voor de mensen met niet al te grote trek is een pita gyros meer dan genoeg.

Datum van bezoek: augustus 2019

In Kalderimi geweest? Deel je ervaringen!