“Lekker eten, mooie plek”
Beoordeling van Kalderimi

Kalderimi
Geclassificeerd als nr. 2 van 41 Restaurants in Petra
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
3 oktober 2017 beoordeeld

Een mooie, rustige plek met fantastisch uitzicht waar je goed kunt eten. Vriendelijk en niet opdringerig personeel!

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer gegeten deze week. Beide keren was het uitstekend, zowel voor een snelle hap als lekker lang tafelen. Veel locals ook, een goed teken.

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ambiance, restaurant is in een tuin. Personeel is vriendelijk maar soms iets te snel met bedienen. Wel erg makkelijk als je even snel wil eten. We hebben hier zowel geluncht als gedineerd. Lekkere pita giros voor de middag en niet duur.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toprestaurant, in 2 weken tijd bij diverse restaurants gegeten in Petra. Kalderimi is qua smaak en sfeer de beste. Mooie sfeervolle locatie, goede keuken en vriendelijke bediening.

21 september 2017 beoordeeld

Tijdens onze vakantie hebben we hier toch wel een aantal keer gegeten. Het eten was telkens erg goed, wel heel zout. Wel moet ik zeggen dat ik 2x erg last van mijn maag heb gehad na het eten hier, maar ik weet niet zo goed waar dat aan lag. De pita's zijn erg goed qua prijs/kwaliteit verhouding. Verder heb ik ook eens de kipfilet met champignonsaus gegeten, ook heel lekker. Als wij een avondje zin hadden om lekker op de kamer of het balkon te zitten, haalden wij hier een pita af. Bediening is erg snel, top!

In Kalderimi geweest? Deel je ervaringen!