“Heerlijk eten”

Geclassificeerd als nr. 4 van 42 Restaurants in Petra
Geschikt voor: Grote groepen, Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een mooie locatie aan het strand.
Het is hier gezellig en niet duur
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Zekker een aanrader

costas s, Ιδιοκτήτης van The Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier gegeten, als voorgerecht gekozen voor een mixed dip en pita bread en als hoofdgerecht hadden we beide de beef with pasta in terracotta pot, bij opdienen was het erg heet, uiteindelijk heb ik het op het bord geschept omdat na 10 minuten nog steeds de stoom er vanaf kwam. Vlees viel heerlijk uit elkaar en ook de risotto was verrukkelijk, alleen was het teveel en kregen we het niet op. Toetje was lekker maar wel ontzettend koud, groot verschil met ons hoofdgerecht. Personeel was vriendelijk en verstonden goed Engels.

Ondanks mijn gedeeltelijke verbrande tong is dit restaurant zeker voor herhaling vatbaar.

8 september 2018 beoordeeld

Leuk en gezellig restaurant direct aan het strand gelegen. Twee maal heerlijk gegeten....sardientjes en moussaka en goed verzorgd door vriendelijk personeel, een aanrader!

costas s, Ιδιοκτήτης van The Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2018

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten op een mooi plekje van het strandterras, bij het geluid van de golven op de achtergrond. We aten hier sardientjes en moussaka en een Griekse salade.

costas s, Ιδιοκτήτης van The Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2018

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was medium. Misschien door de drukte maar licht narrig waren ze wel. Eten was prima maar niet zo lekker als andere tentjes in de buurt. Wat wél lekker was daar tov alle andere tentjes was de Ham/cheese roll, gek genoeg. Je zit wel goed daar voor de zonsondergang

costas s, Ιδιοκτήτης van The Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2018

thank you.....

In The Reef geweest? Deel je ervaringen!