“Heerlijk gegeten”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 september 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten en goede en vriendelijke bediening. Restaurant zat vol en ook veel Grieken. Ingang zit wat verstopt in het winkelstraatje maar zeer de moeite waard.

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van het eten, alle gangen inclusief de kokoslimoencake van het huis. We hadden prachtig uitzicht over de zee.

18 augustus 2018 beoordeeld

Prima gegeten, duurde wat langer dan andere restaurants maar het was de moeite waard. Zaten eerst op het balkon maar door de wind werd het daar te fris. Kregen een omslagdoek en een vestje en er werd een ander tafeltje geregeld. We waren met z'n 4- en en het eten werd niet tegelijkertijd gebracht. Dit was jammer. Het eten was goed!

17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is prima. Kalamari was wat aan de taaie kant en de frieten waren wat slap maar het smaakte verder uitstekend. Aanrader is het gemixte voorgerecht voor 2! De tent zit om half negen bomvol en dan is er geen plek meer tenzij je hebt gereserveerd.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten voor een redelijke prijs. Prachtige vergezichten over zee, moet je wel voordien reserveren. Het is er altijd druk. Wij zaten er met behoorlijk stormachtig weer, ook met regen kun je er goed binnen zitten

Reizigers die The Women's Co-Operative of Petra bekeken, bekeken ook

In The Women's Co-Operative of Petra geweest? Deel je ervaringen!