“Leuk rooftop restaurant ”

The Women's Co-Operative of Petra
Geclassificeerd als nr. 2 van 42 Restaurants in Petra
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie en aankleding! Prachtig uitzicht. De octopus in wijnsaus was heerlijk! Vriendelijke bediening!

23 mei 2018 beoordeeld

Ik heb hier tijdens mijn vakantie 8 keer gegeten en heb elke keer zitten smullen. Wat kunnen deze mensen lekker koken. Op de kaart staan ook net wat meer gerechten dan bij de andere restaurants. De bediening is zeer vriendelijk en hartelijk. Het restaurant heeft een typisch Griekse inrichting en het uitzicht is er schitterend. Voor heerlijk eten ga je naar The Woman's Co-Operative.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is niet verkeerd maar niet uitzonderlijk zoals wij van vele kanten hoorden. Het uitzicht is geweldig met een ondergaande zon!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na jaren eens gegeten bij dit restaurant. In het hoogseizoen vaak vol maar in april pakten wij onze kans. Het restaurant was slechts enkele dagen open, er waren vier tafeltjes bezet. Relaxte bediening, zeer vriendelijk. Wij kozen de meze vooraf. Voortreffelijk ! Daarna deelden wij een pasta bolognese en een Griekse salade. Beide van goede kwaliteit. De feta op de salade met name! Ondertussen ging de zon onder .... het vakantieplaatje was compleet ! Het restaurant was overigens groter dan gedacht. Op verschillende niveaus tafels, zowel buiten als binnen.

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gekozen voor kip, die was helaas veel te droog. Verder erg druk en veel lawaai. Was op een zaterdagavond, misschien dat het op andere dagen beter is.

Reizigers die The Women's Co-Operative of Petra bekeken, bekeken ook

In The Women's Co-Operative of Petra geweest? Deel je ervaringen!