“Goed traditioneel eten”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant wordt druk bezocht, ook door de Grieken. Vriendelijk personeel. Heerlijke feta saganaki gegeten.

21 september 2017 beoordeeld

Wij hebben hier de eerste avond van de vakantie gegeten, vanwege alle goede recensies. Het uitzicht is erg mooi, het eten is prima, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Wel een gratis dessert van het huis, dat is dan netjes. Wel stond er op onze rekening nog een onverklaarbare euro, geen idee waar die vandaan kwam. Aangezien het allemaal al lang duurde betreft het vragen van de rekening, krijgen van de rekening, hebben we dit maar gewoon laten zitten. Maar toch gek. Zeker niet het beste restaurant in de omgeving. Wel de beste tzatziki!

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten! Alles vers en de bediening is snel en super vriendelijk!
Echt een aanrader! En daarbij is het spotgoedkoop. Gemiddeld hoofdgerecht is 8.50.... Daar kan je in Nederland niet zo goed en uitgebreid van eten.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben niet echt lekker kunnen eten. Garnalen met kop en staart zonder smaak. Het eten kwam veel laat. Te druk altijd daar. Waarom weet ik niet. Het personeel werkt zo hard en veel overdag dat ze in de avond niet meer vriendelijk kunnen zijn en geen goede service kunnen geven. Alles wat hoort op de tafel gebracht worden moest gezegd worden ( brood, asbak..., water). Het meisje was zo moe zodat ze niet meer wist wat een flesje water is. Of kon niks meer horen en verstaan. Toen ik dat van haar vroeg zei ze: wat is dat?!!! Van mij alles lag aan de drukte van het werk dat ze veel te veel boven hun limit werken.

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker vooral Grieks eten
Alles vers uit eigen keuken
Patat van verse aardappelen.
Veel te druk
Ondanks dat de bestelling werd opgeschreven werd toch het knoflookbrood vergeten
Hebben het ook niet meer gekregen.
Prijs redelijk voor 30 euro kan men hier met tweeën eten met een drankje erbij.
Het restaurant is naar mijn mening overgewaardeerd.
Men kan in veel andere restaurants in Petra beter en goedkoper eten.
Kijk naar mijn andere ressenties van restaurants in Petra.

Reizigers die The Women's Co-Operative of Petra bekeken, bekeken ook

In The Women's Co-Operative of Petra geweest? Deel je ervaringen!