“Super!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten! Alles vers en de bediening is snel en super vriendelijk!
Echt een aanrader! En daarbij is het spotgoedkoop. Gemiddeld hoofdgerecht is 8.50.... Daar kan je in Nederland niet zo goed en uitgebreid van eten.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben niet echt lekker kunnen eten. Garnalen met kop en staart zonder smaak. Het eten kwam veel laat. Te druk altijd daar. Waarom weet ik niet. Het personeel werkt zo hard en veel overdag dat ze in de avond niet meer vriendelijk kunnen zijn en geen goede service kunnen geven. Alles wat hoort op de tafel gebracht worden moest gezegd worden ( brood, asbak..., water). Het meisje was zo moe zodat ze niet meer wist wat een flesje water is. Of kon niks meer horen en verstaan. Toen ik dat van haar vroeg zei ze: wat is dat?!!! Van mij alles lag aan de drukte van het werk dat ze veel te veel boven hun limit werken.

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker vooral Grieks eten
Alles vers uit eigen keuken
Patat van verse aardappelen.
Veel te druk
Ondanks dat de bestelling werd opgeschreven werd toch het knoflookbrood vergeten
Hebben het ook niet meer gekregen.
Prijs redelijk voor 30 euro kan men hier met tweeën eten met een drankje erbij.
Het restaurant is naar mijn mening overgewaardeerd.
Men kan in veel andere restaurants in Petra beter en goedkoper eten.
Kijk naar mijn andere ressenties van restaurants in Petra.

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist wezen eten , 13-09. Zwaar overschat ! Stokbrood vooraf wasgewoon echt oud en droog. Stifado zat totaal geen smaak van tomaat aan(is toch een belangrijk ingrediënt !) gebraden kippenbout met lemonsaus ging echt nergens over : bord vol met gekookte aardappels, rijst wat tomaat en komkommer en daar boven op lag de kippenpoot ....eens maar niet weer

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de recensies gereserveerd. Dit was prima geregeld, een tafeltje voor twee aan de rand van het terras ( met uitzicht over de zee en de boulevard).
Nadat we besteld hadden duurde het ruim 10 minuten voordat het drinken kwam. Het eten was supersnel klaar en was prima. Smaken zijn goed maar niet speciaal. De prijzen zijn netjes. Wat wij vervelend vonden was dat het (oprot) toetje al werd gebracht toen we nog zaten te eten. Ze zei wel 'sorry' , maar het voelt alsof je weg moet. Toen we wilden betalen was er geen bediening in de buurt. Binnen betaald, waar het geld bijna uit je handen wordt getrokken. Voor ons geen tweede keer, vriendelijkheid is voor ons heel belangrijk.

Reizigers die The Women's Co-Operative of Petra bekeken, bekeken ook

In The Women's Co-Operative of Petra geweest? Deel je ervaringen!