“Lekkere mix grill”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
18 augustus 2018 beoordeeld

Prima restaurant. Aardige bediening, prachtig uitzicht over de zee. We hadden allebei de mix grill. Verrassend lekker en een keertje geen lam. Een behoorlijke portie met friet erbij en mayonaise.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje langs de boulevard van Petra. Met gratis strandbedjes en parasols voor klanten. Lekker gegeten hier. Zelf de pastitzio genomen en die was heerlijk. Ik was er goed vol van. De anderen hadden gyros en souvlaki. De souvlaki was helaas erg zout en geprefabbed uit de souvlakifabriek. Niet echt een plus. De milkshakes vonden we niet lekker. Was geen ijs met melk. Verder was de bediening goed en vriendelijk. Gratis WiFi.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier meze voor 2 personen besteld, was heerlijk en een zalige rode wijn
Bediening is erg vriendelijk, alleen de rekening laat erg lang op zich wachten

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig goed gegeten in excellent gezelschap. Op aanraden van de barman van Sunrise Hotel Molivos gaan eten met Belgen die we leten kennen hebben. Van heerlijke verse dorado vis tot lamsschotel en griekse gerechten. Super bediening en geweldige zonsondergang.❤️

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Traditionele Griekse gerechten, opgediend door mensen die hun vak verstaan en nog weten wat gastheerschap betekent. Vriendelijk en attent. Bijzonder smaakvol eten dat niet verveelt. Verser krijg je de vis, die zeer betaalbaar is, niet. Locatie prachtig gelegen aan de sfeervolle boulevard van Petra.

In Nikos geweest? Deel je ervaringen!