Jan V
Schiedam, Nederland

Fantastisch

Beoordeling van Niki Studios Seafront
5,0 van 5 bollen14 sep 2022 beoordeeld
Door 4 uur vertraging op Schiphol kwamen we pas om 01.30 bij het appartement aan , we werden vriendelijk ontvangen en mochten de eerste nacht in het pas nieuwe gedeelte slapen. Deze appartementen zien er heel mooi uit en zijn voorzien van alle luxe.
De volgende ochtend werd ons gevraagd of we daar wilden blijven tegen 20 euro per nacht inclusief airconditioning , wij hebben daar van af gezien omdat we , na 12 maal in Petra vakantie gevierd te hebben , we alleen douchen en slapen in het appartement. Maar 20 euro per nacht extra is zeker niet veel gezien de luxe en kwaliteit van de nieuwe appartementen.
Ons geboekte appartement was weliswaar ouder maar zeer netjes en schoon en we hebben 2 heerlijke weken vakantie gehad.
De appartementen worden elke dag ( behalve zondag ) schoongemaakt zijn aan de kust gelegen in een mooie tuin.
Nikki en Marios zijn erg vriendelijk en we komen hier zeker terug
Datum van verblijf: augustus 2022
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Niki Studios Seafront
1.7 km van Niki Studios Seafront
Zwembad
Meer hotels in Petra bekijken
Beoordeeld op 10 oktober 2021 via mobiele applicatie

Wat heerlijk als je hier komt de kamers zijn schoon en wat een lieve mensen, niets is ze te veel. Niki en Marios zijn hele lieve en zorgzame mensen. De bedden zijn heerlijk een mooie tuin met een jacuzzi. En Leva die maakt schoon helpt bij het ontbijt als je een ontbijt wilt. Wij boeken altijd rechtsreeks. Wij komen hier twee keer per jaar en dat al meer dan zeven jaar. Gewoon geweldig 👍 👍

Kamertip: Neem alleen een vliegticket en boek een appartement bij Niki seafront
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 1 oktober 2019

Ik hoop toch zo dat deze lieve mensen niet te veel schade hebben door het faillissement van de touroperator!! Dat verdienen ze niet. Ze zorgen goed voor hun gasten, houden alles goed in de gaten. Kamer was heerlijk. Alleen jammer dat we niet het geboekte zeezicht hadden, maar de kamer maakte dat goed. Alles is schoon. Ontbijt uitgebreid en met liefde klaar gemaakt in de heerlijke tuin. Kleine kilometer lopen naar het (zand)strand. Kleine, gezellige centrum om de hoek. Als we terug kwamen voelde dat echt als "thuis" komen. 2 weken lang genoten.Werden lief uitgezwaaid door Niki. Thank you so much Niki, Marinos and the lady who's name I can't remember.. sorry. Aanrader

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 september 2019

Niki Studio see-front
Afgelopen week mochten wij genieten van een geweldige week in Petra, we logeerden bij Niki in een studio. We zijn enorm verwend. Elke morgen (zondag werd de rust gerespecteerd)werd onze kamer grondig gedaan.
We werden door de gastvrouwen en heer heerlijk verwend met een uitgebreid ontbijt.
Koffie en thee, jus d Orange, brood, tosti een eitje fruit en als klap op de vuurpijl cake of koekjes. De buitentafel stond gezellig en vol gedekt. Een fantastische start van de dag. Omdat je aan de rand van het dorpje zit zit je heerlijk rustig met de zee voor je deur. Wij hadden een eigen terras. Winkeltjes en eettentjes zijn vlakbij. Wil je wat simpels maken of opwarmen kan dat in je studio alwaar een kookplaat en keukenspullen zijn, ook een grote koelkast met vriesvak is een pluspunt.. Bedden zijn goed en sanitair ook. Wanneer er een schuifdeur voor de badkamer zou zijn heb je wat meer ruimte. Echter het was goed te doen. Top locatie, Warme attente gastvrouw, Lieve Nikki en team, veel dank en tot ziens

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Niki Studio's Seafront,
Is the palace to be.
Wat een heerlijke vakantie was het weer.
Deze mensen weten wat gastvrijheid is en heerlijke schone kamers. Wij gaan weer terug. Niki en Leva maken zelf de kamers schoon. En as je ontbijt neemt kom je niets te kort alles zit er bij te veel om op te noemen. Kortom een geweldig adres om te verblijven.

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Wij zijn van 1 augustus t/m 15 augustus bij Niki geweest. Wij hadden studio nr 17 met een mooi uitzicht op zee en links op het achterland. De studio ziet er verzorgd uit, met badkamer en douche voorzien van douchegordijn. Er is zelf een goede haarföhn aanwezig. De studio wordt heel goed schoongemaakt en je krijgt regelmatig schone handdoeken. De airco werkt prima. Ons matras was voor mij erg hard, maar ik heb er een deken op gedaan en dit ging goed. Daarnaast hebben wij totaal geen geluid gehoord van de weg. Prima horren voor de deur en ramen dus geen muggen binnen. Wij hadden ook ontbijt bijgeboekt en je weet niet wat je meemaakt. Tosti's, gebakken eieren, pasteitjes, Griekse salade,vruchtensap, koffie, thee. Niki probeert er elke dag weer een verrassing van te maken. De studio's liggen op een hele goede locatie, dichtbij strand en centrum van Petra. Ook een prima plek om van hieruit het eiland te verkennen. kortom, wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Dank je wel Niki en Mario!! Groetjes, Frans en Yvonne

Kamertip: Kamers op de eerste verdieping bieden een mooi zeezicht aan.