“Moet je even naar binnen gaan”
Beoordeling van Santa Irini Bakery

Santa Irini Bakery
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Dessert in Perissa
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij lopen deze zaak binnen, meer uit nieuwsgierigheid, en worden gelijk hartelijk ontvangen door de bakker zelf. Er worden handen geschut en hij legt gelijk uit hoe een en ander werkt. De koekjes kunnen per ons betaald worden. Maar is is veel meer. Allerlei lekkere dingen voor in de oven, kan daar ook, pizza, koffie, eigengemaakt brood. Buiten lekker over de tafel leunen met een versgezette bak koffie en wat koekjes, leuk hoor. Gezellig en dit is leuk om even te doen

Datum van bezoek: juni 2018

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje met de bus weg, toch maar even binnen gelopen voor wat lekkers. Er is echt keuze genoeg! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er zijn ook lekkernijen zonder melk te verkrijgen. Verder kun je er verse jus d’orange krijgen en ook verse koffie (warm en koud) of gewoon drankjes uit de koeling. Wij zijn nog 2 keer terug geweest. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd open, ruikt heerlijk en smaakt fantastisch! Probeer de yoghurt met honing en walnoten eens een keer!

Datum van bezoek: juli 2017
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bakkerij die bovendien 24/7 open is! Croissants zijn ons vast ontbijt hier tijdens onze reis!

Datum van bezoek: juli 2017
30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen een hartelijke begroeting van het personeel en de bakker zelf. Alles werd direct uitgelegd zodat we makkelijker een keuze konden maken. De keuze is erg ruim, dus dat was niet onwenselijk. We komen hier zeker nog terug om weer wat nieuws te proberen.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Santa Irini Bakery bekeken, bekeken ook

Agios Georgios, Perivolos

In Santa Irini Bakery geweest? Deel je ervaringen!