“Zeer lekkere eten. ”

Keukens: Grieks, Gezond
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier heel lekker en gezond eten. Kijk wel uit als de salade bowl vraagt die is voor wel 4 personen.
Ontbijt, Lunch en avond hier gegeten. De oatpancake is zeer aan te raden.

Datum van bezoek: oktober 2018

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tof adresje voor een lekkere cocktail in perissa beach
Je geniet er van wereldmuziek zittend op zetels gemaakt van pallets.

Datum van bezoek: augustus 2018
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bleef maar terug komen; voor een drankje in de avond met live muziek, ontbijtje in de ochtendzon, heerlijke lunch salade voordat ik weer op een van hun strandbedjes ging liggen, ‘s avonds nog wat mezes als diner... Alles gezond, meer dan genoeg en niet prijzig! Anders dan de rest van het eiland. Koffie is gratis in de ochtend en later op de dag krijg je een glaasje water. Toen het eten even op zich liet wachten, mocht ik niet eens afrekenen... Kortom top!

Datum van bezoek: augustus 2018
21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk en relax!

Wij genoten hier van sangria en betaalden 13 euro voor een liter homemade sangria. Bij het binnenkomen kregen we een gratis glaasje water wat heel vriendelijk was bij deze warme temperaturen:-).

Aanrader!!!

Datum van bezoek: juni 2018
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke hippe tent. Het woord tranquilo is hier wel van toepassing. Gezellige sfeer met relaxte muziek en met uitzicht op het strand en het water. We eten twee dipjes, 1 met root en de ander met cashew erin verwerkt. Gepaard met brood waarin droge tomaatjes in zitten verwerkt. Daarna eet ik een veggieburger en mijn ega een quinoasalade. Lekker vegetarisch als tegenhanger van de vleesgerechten hier. Mooie afwisseling op een hele fijne plek.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Tranquilo bekeken, bekeken ook

In Tranquilo geweest? Deel je ervaringen!