Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.130)
Beoordelingen filteren
1.130 resultaten
Waardering van reizigers
423
388
212
73
34
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
423
388
212
73
34
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 1.130 beoordelingen
4 november 2014 beoordeeld

Wij waren gasten van het eerste seizoen van opening. Dat heeft het voordeel dat de prijs lager is dan dat hij nu is. Met dat in ogenschouw nemend is deze review geschreven.

De locatie (aan het strand is mooi), de kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt is meer dan prima. De prijzen aan de poolbar zijn stevig, zoals dat eigenlijk altijd (helaas) is. Lunch en diner hebben we buiten het hotel gedaan. In onze opinie veel gezelliger dan in het hotel. Platanias bied voldoende eetgelegenheden tegen een prima prijs. Over de kwaliteit van het eten in het hotel kan ik dus helaas niets melden.

  • Verbleef: december 2013, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank RoyRichter
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sofia K, Γενικός Διευθυντής van Porto Platanias Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2015
Google-vertaling

Dear RoyRichter,
First of all, we would like to thank you for taking time to write about your stay in our hotel.
It is a great pleasure to know that you had a nice and relaxing time in our hotel. Indeed, the hotel is not so busy during the months of low season and it is advantage for the travelers of that period! We are very satisfied that you enjoyed our room facilities, the buffet at the breakfast as well as our location.
It would be a great pleasure to welcome you again this summer and have a wonderful time!
Angeliki Sgouromalli
Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
10 juni 2014 beoordeeld

Receptie en onthaal heel gewoon. Kamer was mooi en proper maar door de grootte van het hotel is er enorm veel lawaai. Eten = slecht ! Ontbijt kan erdoor maar avondeten is een ramp. Zowat alles is er lauw of koud. Ook organisatie loopt mank: binnen komen en mensen komen met volle borden tegelijk ook binnen. Dress-code: niets ! Shorts, slippers, ...alles is toegelaten.
Bar aan hoofdzwembad open tot 01u00 (!!) en dus hoor je praten, roepen, muziek tot 01u00 én zelfs later. Mensen van receptie doen er niets aan (verschillende keren gebeld). Zelfs naar andere kamer verhuizen werd niet toegestaan.
Hotel om nooit meer terug te keren.

Kamertip: Blijf uit de buurt van het centrale zwembad, ook al heb je zijdelings zeezicht.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
4  Bedank karchri1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sofia K, General Manager van Porto Platanias Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2014
Google-vertaling

Dear cvaMiddelkrerke,

First of all we would like to thank you for your time posting your experience regarding your last visit in Porto Platanias Beach Resort & Spa.

Furthrmore, I would like to apologize for all the inconveniences that you met and I would like to assure you that all the team of Porto Platanias works constantly in order to please our guests. I am very happy that you are satisfied by the room facilities and cleanliness. However, you were annoyed by the noise from the pool bar and I am very sorry for this problem. In order to avoid this inconvenience please during your next reservation request for a quite room at a different section of the hotel.

Also, as I read you have faced problems during the meals at the restaurant. I would like to inform you that the two spaces of buffet and sitting area are for our guests’ better service. I understand that during high season the restaurant might be busy but our staff and our maitre are always willing to help you and arrange any potential inconvenience. Regarding the dress code at the restaurant, I would like to assure you that we always kindly inform our guests to be dressed appropriately.

Once more I would like to apologize for not meeting all your desires during your stay with us. We hope that you give us the chance to welcome you again in our hotel!

Sincerely,

Kapaki Sofia
General Manager
Porto Platanias Beach Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 oktober 2013 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel aan de balie en uitstekende service tijdens en na onze vakantie (bril vergeten - hebben hem opgestuurd). Ook vriendelijk personeel in het restaurant, zeer ruim aanbod zowel bij het ontbijt als bji het diner 's avonds. Klein minpuntje: het eten in buffetvorm mocht iets warmer zijn. Hebben verschillende excursies meegedaan die georganiseerd werden vanuit het hotel en alles was tot in de puntjes geregeld. Zeer ruime, mooie en verzorgde kamers, zeker aan te raden.

Kamertip: villa porto is ten zeerste aan te raden.
  • Verbleef: oktober 2013, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank martine b
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sofia K, General Manager van Porto Platanias Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2013
Google-vertaling

Dear Martine b,

First and foremost, we would like to thank you for sharing your experience from your recent stay with us at Porto Platanias Beach Resort & Spa.

I am pleased that you departed from our hotel with the prettiest impressions. It is great to know that our guests are satisfied not only by our hotel’s location and facilities but from our staff's services also.

It will be our pleasure to welcome you back in Porto Platanias Beach Resort & Spa and offer you our best services.

Sincerely,
Kapaki Sofia
General Manager
Porto Platanias Beach Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 juli 2013 beoordeeld

alles oke want anders waren we niet terug gekomen en aan vrienden voorgesteld
het is het beste hotel van gans Kreta
, vriendelijkheid
service
bediening
stilte
gemakkelijk bereikbaar invalide
zeer goed onderhouden

  • Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Leo L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 september 2012 beoordeeld

Officieel 5* , maar eerder slechts een 4* waard . Aan vrij drukke hoofdweg in een levendige buurt met winkeltjes, supermarktjes, restaurants, bars, cafés. Alles tot laat open. In het hotel ondervindt men geen hinder daarvan. (tenzij misschien in de weinige kamers aan de straatkant ). Bushalte op circa 100 meter.

Personeel aan receptie en op andere plaatsen: vriendelijk en service goed..

Kamer en badkamer dagelijks goed schoongemaakt. Bedlinnen elke tweede dag ververst. Airco in de kamer effectief . In heel het hotel werd goed gekuist.
Kamer met zeezicht is een plus zijn ( zee is erg kort bij) Mogelijk nadeel: enkel in de ochtend een stukje zon.(noordkant) Kamers op verdieping is mogelijk betere keuze dan op gelijkvloers, dit voor zowat alle soorten kamers en op alle plaatsten van het hotel.

Verschillende zwembaden, waarvan één enkel voor volwassenen, Allemaal in orde. Animatie & sport , is ‘ light ’ te noemen . Wel goede gymzaal.

Ontbijtbuffet gevarieerd , ruime keuze en goede kwaliteit . Het sinaasappelvruchtensap was minder goed, vrij waterachtig. Het diner(buffet) ook goede kwaliteit, ruim in aanbod en in variatie, zowel in koud als warm. ( het ijs was echter veel minder).Negatieve commentaren die men kan vinden over het eten zijn op dit moment (einde augustus – eerste helft september 2012 ) totaal niet correct . Het eten is er niet minder goed dan in een doorsnee 4 * elders.

Enkele minpunten : een aantal kamers liggen werkelijk in donkere hoeken en kanten. Zeer somber! Hierin moet steeds licht aan !
Het hotelstrandje rechtover is duur. Parasol en 2 strandstoelen aan 8 euro per dag.(*) De ruimte is er ook beperkt door teveel zonnebedden . In de buurt vindt men dit aan 5 of 6 euro. (*).prijzen september 2012.

Beperkte zwembadhanddoekenservice. Omwisseling slechts 2 keer per week op vaste dagen .
Sommige dranken duur. En/of duurder dan in “ echte 5 sterren “ hotels Voorbeeld : een bier 40 cl aan 4 euro tegen 3,5 euro in een echt 5*. (*).prijzen september 2012.
Het hotel is ruim en toch, bij redelijke hotelbezetting heeft men een te weinig plaats gevoel . Aan de zwembaden én het strand ligstoelen zeer dicht op elkaar, men heeft weinig plaats .In het hoofdrestaurant staan de tafels ook erg dicht bij elkaar, dit kan bij drukke bezetting ook dit storend en hinderlijk zijn.

Hotel kan aanbevolen worden indien men geen probleem heeft met de minpunten of deze kan vermijden.

  • Verbleef: september 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Gil_10
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken