“Weer heerlijk ontvangen en gegeten”
Beoordeling van Gevsi

Gevsi
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Piskopiano
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
6 oktober 2017 beoordeeld

Het eerste wat wij deden toen onze koffers uitgepakt waren was weer een bezoek brengen aan Gevsi. Wij komen er al een aantal jaren en het zijn super lieve mensen. Het eten is heerlijk en niks is teveel gevraagd. De champignons in de saus zijn overheerlijk en zo ook de chickenwings. Mocht je in de buurt zijn ga er zeker is eten.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was lekker. We aten moussaka en inktvis en een Griekse salade, niet bijzonder. Eigenaresse is vriendelijk. Weinig sfeer.

1 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk grieks eten in een super gezellig bergdorpje 1 km van Chersonissos. De familie maakt alles zelf.

18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een drankje genomen bij Gevsi waar we werden ontvangen door een aardige Griekse vrouw.
Was heel gezellig en ontspannend

19 oktober 2016 beoordeeld

eenvoudig familie restaurant met een eenvoudige kaart maar heerlijk eten voor een kleine prijs. de warmte van Tanya en haar gezin maakt het een plek om automatisch nog wel een paar keer terug te komen voor een drankje of een klein hapje.

Reizigers die Gevsi bekeken, bekeken ook

Chersonissos, Heraklion Prefecture

Piskopiano, Chersonissos
Koutouloufari, Chersonissos

In Gevsi geweest? Deel je ervaringen!