“Gezellige gastvrouw ”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een drankje genomen bij Gevsi waar we werden ontvangen door een aardige Griekse vrouw.
Was heel gezellig en ontspannend

19 oktober 2016 beoordeeld

eenvoudig familie restaurant met een eenvoudige kaart maar heerlijk eten voor een kleine prijs. de warmte van Tanya en haar gezin maakt het een plek om automatisch nog wel een paar keer terug te komen voor een drankje of een klein hapje.

5 mei 2016 beoordeeld

Uiterst vriendelijke bediening die er echt van wat probeert te maken. Maar er is niks van te maken: dit is een toeristisch verpeste Griekse Snackbar, die precies serveert wat je als wereldreiziger niet voorgeschoteld wenst te krijgen. Echt slecht is het niet hoor, maar ga lekker ergens anders eten: met name in het naastgelegen Koutouloufari is genoeg keuze aan kwalitatievere en authentiekere Horeca.

21 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein gezellig familie restaurant; man in de keuken, vrouw (Tanya) en dochter in het restaurant. Griekse kaart, wat wij gegeten hebben was goed zoals je mag verwachten. De prijzen zijn goed, ondanks kleinschaligheid niet veel voordeliger, dat zal zijn omdat hier over algemeen toch alleen toeristen komen. De bediening is zeer gastvrij, gemoedelijk.

1 november 2015 beoordeeld

We bleven maar terugkomen vanwege de fantastische kleine gerechtjes die ook nog eens zeer goed betaalbaar waren. Octopus, inktvis van de gril, varkensvlees in mosterdsaus, bekri meze etc.
Heel aardige gastvrouw en dochter!

Reizigers die Gevsi bekeken, bekeken ook

Piskopiano, Chersonissos

Piskopiano, Chersonissos
Koutouloufari, Chersonissos

Koutouloufari, Chersonissos

In Gevsi geweest? Deel je ervaringen!