“Heerlijke mezze”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 november 2015 beoordeeld

We bleven maar terugkomen vanwege de fantastische kleine gerechtjes die ook nog eens zeer goed betaalbaar waren. Octopus, inktvis van de gril, varkensvlees in mosterdsaus, bekri meze etc.
Heel aardige gastvrouw en dochter!

19 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook hier, net als bij veel anderen in Piskopiano en het naastgelegen Koutouloufari, weer een hartelijke ontvangst! Vriendelijke prijzen, ook voor de drankjes! Heerlijk gegeten, een aanrader met gezellige ambiance!

8 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Alweer lekker gegeten bij gevsi!!
Nu alweer het vierde jaar in koutouloufari en gevsi in piskopiana blijft onze favoriet.
Leuke gastvrouw tanya, dochter lucy en niet te vergeten vader soto de kok.
Echt een chefkok!! Heerlijk eten. Ga er heen en maak een keuze uit de overheerlijke mezes of een andere schotel.
Vandaag mezes gegeten en gisteren kleftiko en moussaka.
Echt een aanrader voor overheerlijke griekse gerechten!

13 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten!! Vriendelijke mensen, heerlijke kip souvlaki vd gril. Een echte aanrader in dit kleine dorpje. Loopafstand van Koutoulafari.

13 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog niet eerder zulke lekkere kip gegeten en dat is de Chicken Souvlaki bij Gevsi. We gingen er zitten omdat de gastvrouw altijd super vriendelijk naar ons was en dat heeft zich uitbetaald.

Reizigers die Gevsi bekeken, bekeken ook

Koutouloufari, Chersonissos
Piskopiano, Heraklion Prefecture

In Gevsi geweest? Deel je ervaringen!