“Aanrader!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
19 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook hier, net als bij veel anderen in Piskopiano en het naastgelegen Koutouloufari, weer een hartelijke ontvangst! Vriendelijke prijzen, ook voor de drankjes! Heerlijk gegeten, een aanrader met gezellige ambiance!

8 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Alweer lekker gegeten bij gevsi!!
Nu alweer het vierde jaar in koutouloufari en gevsi in piskopiana blijft onze favoriet.
Leuke gastvrouw tanya, dochter lucy en niet te vergeten vader soto de kok.
Echt een chefkok!! Heerlijk eten. Ga er heen en maak een keuze uit de overheerlijke mezes of een andere schotel.
Vandaag mezes gegeten en gisteren kleftiko en moussaka.
Echt een aanrader voor overheerlijke griekse gerechten!

13 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten!! Vriendelijke mensen, heerlijke kip souvlaki vd gril. Een echte aanrader in dit kleine dorpje. Loopafstand van Koutoulafari.

13 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog niet eerder zulke lekkere kip gegeten en dat is de Chicken Souvlaki bij Gevsi. We gingen er zitten omdat de gastvrouw altijd super vriendelijk naar ons was en dat heeft zich uitbetaald.

4 mei 2015 beoordeeld

We hebben al meerdere keren (verdeeld over meerdere vakanties) bij Tanya gegeten en er nog nooit spijt van gehad. Een zeer vriendelijke bediening en heerlijke meze (soort van tapas). Maar ook een regulier hoofdgerecht is er prima te bestellen. En dat alles voor een prima prijs! Zeker een aanrader.

Reizigers die Gevsi bekeken, bekeken ook

Piskopiano, Chersonissos

Piskopiano, Chersonissos
Koutouloufari, Chersonissos

In Gevsi geweest? Deel je ervaringen!