“Heerlijk, vooral als je van verse groentes houdt”
Beoordeling van Thira & Eilotas

Thira & Eilotas
Geclassificeerd als nr. 7 van 15 Restaurants in Piskopiano
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
12 september 2018 beoordeeld

Mooie zaak, gastvrije bediening, heerlijk gegeten, opvallend zijn echt de heerlijke smaken van de verse groentes die gebruikt worden. De vlees en vis gerechten vielen helaas hierdoor zelfs een beetje tegen.

dus ga vooral voor de salades en andere vegetarische keuzes.

Datum van bezoek: augustus 2018

7 augustus 2018 beoordeeld

In het verleden zijn we vaak bij "de oude Kostas" bij de kerk van Piskopiano wezen eten, doch de nieuwe locatie is veel ruimer qua opzet en het eten is heerlijk. Ruime keuze, leuk geserveerd en vriendelijke bediening. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Voor ons onze nieuwe favoriet!

Datum van bezoek: juni 2018
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijke keuken, verse gerechten, tof kader, leuke bediening, gezellig terras, anders dan andere (positief) -> een echte aanrader dus! :)

Datum van bezoek: juli 2018
16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet elke verandering is een verbetering. Dit restaurant zat vorig jaar nog op een andere plaats in dit dorpje. Toen enthousiast, nu vooral teleurgesteld. In plaats van een vleesgerecht leek het er meer op dat ik de schoenzolen van de kok geserveerd kreeg.

Datum van bezoek: juni 2018
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs verhuisd naar een prachtige locatie iets verderop in de hoofdstraat van piskopiano.Echter mooier en net zo gezellig als op de "oude"locatie.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Thira & Eilotas bekeken, bekeken ook

Piskopiano, Chersonissos

In Thira & Eilotas geweest? Deel je ervaringen!