TripAdvisor

Beoordeling van Stellas Kuzina

Stellas Kuzina
Geclassificeerd als nr. 10 van 16 Restaurants in Piskopiano
14 september 2019 beoordeeld

Zeker naar dit restaurant gaan. Het is er niet druk, waarschijnlijk omdat hier geen proper voor de deur staat (gelukkig). Het eten is fantastisch, niet duur en vers. Stella is erg lief, haar zoontje helpt mee. Echt huiselijke sfeer. Niet voorbij lopen, gewoon doen. Spewad the word!

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zitten nog bij Stella op het moment dat ik deze review schrijf. Kort samengevat: doen! Wat een ontzettend lieve vrouw en heerlijk eten. Gastvrijheid en service +10. Wij komen zeker terug deze vakantie, iets wat we normaal niet snel doen. Bedankt!!

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijk eten zeer hoge gun factor Stella sterke VROUW geweldige avond een echte aanrader en Mike 9 jaar een echte hulp voor zijn mama

11 augustus 2019 beoordeeld

Na het lezen van de recensies zijn wij vanavond gaan eten bij Stella. Laat je niet afschrikken door een leeg terras, want het eten en de gastvrijheid zijn werkelijk top!

Alle gerechten zijn vers en homemade door Stella en haar man en dat proef je! De zelfgemaakte limonade, moussaka en gehaktballetjes in tomatensaus raden we aan, maar dat geldt vast ook voor de rest van de kaart. Hou nog wel wat ruimte over, want je krijgt een dessert van het huis. En ook dit is homemade en om je vingers bij af te likken!

Een echte aanrader en wij gaan er zeker nog een keer eten!

Datum van bezoek: augustus 2019
13 juli 2019 beoordeeld

Het is lastig om een restaurant in koutouloufari te vinden waar je met 2 jonge kinderen rustig kan eten. Stella had een ruimte over voor haar winkel en toverde deze om tot speelplaats waar haar zoontje met onze kids konden spelen zodat wij onbezorgd konden genieten van de heerlijke gerechten die zij en haar man voor ons klaar maakten. Na afloop kregen we nog heerlijke zelfgemaakte taart. Top service

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Stellas Kuzina bekeken, bekeken ook

Piskopiano, Chersonissos

In Stellas Kuzina geweest? Deel je ervaringen!