“Koninklijk kasteel op rustige locatie”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

tomasvpz
2 beoordelingen
“Koninklijk kasteel op rustige locatie”
4 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in december 2019

Een kasteel op een rustige locatie. Het was fijn om hier een weekend tot rust te kunnen komen en te genieten van de omgeving met onze vriendengroep. Wij waren de eerste groep die kon genieten van de gerenoveerde badkamers, wat goed werd bevonden. Wel heeft het kasteeltje nog enkele mankementen, maar dat is ook zo beschreven. What you see, is what you get. Wij hebben genoten van ons verblijf en wensen de verhuurders nog veel succes in de toekomst met de verdere renovaties van het kasteel!

Datum van verblijf: december 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren