Beoordeeld op 6 maart 2018

Wij hadden appartement 10 samen met onze twee zoons van 5 & 2,5. Wij hadden een heerlijk groot bed en hoewel het maar een twee kamer appartement, was het totaal niet ongemakkelijk om de bedden van de jongens op de slaapkamer te hebben en dit deed ook niks af aan het comfort. Een schitterende keuken samen met een geweldige luxe badkamer maakte het helemaal af.
Wij zijn verder niet echt apre-skiers en zeker niet met die kleine mannen, maar na een dagje lekker boarden even gezellig met je slippers de bar in en een lekker pilsje of wijntje drinken met de altijd gezellige Helmut & Leonie maakte voor ons de dag weer af.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 5 maart 2018

Sinds 2012 jaarlijks met de voorjaarsvakantie bij Helmut en Leonie te gast geweest. Gezellig huis met fijne appartementen. In de Stube is het altijd gezellig. Samen een voetbalwedstrijd kijken op het grote scherm, een potje poolen of darten, een praatje met Helmut, Leonie of met een van de andere gasten. En niet te vergeten een goed glas bier van de tap.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 29 januari 2018

Wij zaten in appartement 2. Van tevoren niet in de gaten gehad dat de slaapkamer niet is afgesloten met een deur. Daardoor hebben we onze dochter in de badkamer laten slapen. Verder geen problemen mee. Gastvrijheid is top! Denken met je mee wanneer nodig. De bar beneden is erg gezellig en een uitkomst wanneer de kindjes al op bed liggen! Bedankt voor een hele leuke vakantie. Wellicht tot een volgende keer.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 28 januari 2018

Wederom genoten van de gastvrijheid. Schone ruime kamers. Ontbreekt je aan niets. Gastvrij. Gezellige stube inpandig. Goede prijzen. Omgeving is er prachtig. Dicht bij de pistes, kortom een aanrader. Dank je wel Leonie Helmut, wij komen weer terug.

Kamertip: Mooi uitzicht. Alle kamers zijn er goed.
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 januari 2018

Wederom een geweldige wintersportvakantie gehad mede dankzij Haus Brabant. Het ontbreekt je aan niets.
Elke avond is het gezellig in de bar en de appartementen zijn ruim, schoon en goed ingericht.
Helmut en Leonie doen enorm hun best om het iedereen naar hun zin te maken.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie