“Lekker”

Geclassificeerd als nr. 8 van 41 Restaurants in El Valle de Anton
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 februari 2018 beoordeeld

Leuk restaurant , niet echt goedkoop maar wel lekkere specialiteiten. Wij aten hier lekkere octopus, blijkt specialiteit van het huis te zijn.

Datum van bezoek: januari 2018

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De visbruchetta smaakte niet naar vis. De classico was Okay. Het eten kwam niet tegelijk waardoor eentje al klaar was met eten en de ander zijn broodje nog moest krijgen. Broodje tonijn wel heel lekker met goed gebakken frietjes

Datum van bezoek: juli 2017
17 juli 2017 beoordeeld

we hebben hier in familie een heerlijke avond doorgebracht, lekker gegeten en zelfs lekkere wijn gedronken, we hebben genoten, zelfs van de rekening!

Datum van bezoek: juli 2017
21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sandwich en bruschetta gegeten. Zoals al het Panamees eten best grote porties.
Gezellig terras. Bediening in orde. Maracuyasap was uit pak en niet vers.

Datum van bezoek: april 2017
8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijke bruchettas gegeten. Erg vriendelijk personeel !! Tijdens lunchtijd lastig om nog een tafeltje te krijgen

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Bruschetta Restaurant bekeken, bekeken ook

El Valle de Anton, Coclé

In Bruschetta Restaurant geweest? Deel je ervaringen!