“Eten en bediening matig”
Beoordeling van Bruschetta Restaurant

Bruschetta Restaurant
Geclassificeerd als nr. 7 van 41 Restaurants in El Valle de Anton
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De visbruchetta smaakte niet naar vis. De classico was Okay. Het eten kwam niet tegelijk waardoor eentje al klaar was met eten en de ander zijn broodje nog moest krijgen. Broodje tonijn wel heel lekker met goed gebakken frietjes

17 juli 2017 beoordeeld

we hebben hier in familie een heerlijke avond doorgebracht, lekker gegeten en zelfs lekkere wijn gedronken, we hebben genoten, zelfs van de rekening!

21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sandwich en bruschetta gegeten. Zoals al het Panamees eten best grote porties.
Gezellig terras. Bediening in orde. Maracuyasap was uit pak en niet vers.

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijke bruchettas gegeten. Erg vriendelijk personeel !! Tijdens lunchtijd lastig om nog een tafeltje te krijgen

9 juni 2016 beoordeeld

Van alle restaurants in El Valle, stak deze er voor ons met kop en schouders bovenuit. Het restaurant is sfeervol, en het eten is echt lekker. De door ons bestelde bruschetta doet de naam van het restaurant eer aan. Ook de vleesgerechten waren Top. Personeel vriendelijk, wat wil je nog meer?

Reizigers die Bruschetta Restaurant bekeken, bekeken ook

El Valle de Anton, Coclé
El Valle de Anton, Coclé

In Bruschetta Restaurant geweest? Deel je ervaringen!