African Game Lodge
Lord Milner Hotel(Matjiesfontein)
TripAdvisor
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een uur off-road kom je aan bij African Game Lodge. In de verte zie je enkele zebra's en de struisvogels komen je welkom heten. Op zich grote verblijven, echter zeer slecht onderhouden en enigszins uitgeleefd. Dit was echt doodzonde, zeker omdat je er verder niks kunt doen. Als voorbeeld werkte de ketel niet en waren de keuken faciliteiten ondermaats of niet eens aanwezig. Verder heeft het een mooi zwembad, internet en twee cheetahs die door de stroperij niet meer zelfstandig kunnen leven. Het is niet de moeite om hier safari te houden, het park is bezig met het integreren van dieren. Veel werk aan de winkel voor deze Lodge, maar in potentie een toplocatie. Tot slot heb ik nog nooit zo'n mooie heldere sterrenhemel gezien als hier!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
MorneXanet001, Owner van African Game Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2017

Good day,
Thank you for the review. I would like to know more about the maintenance issues you had. We work our backs open on maintenance daily and a comment stating that the place is not properly maintained is harch. Please contact me. If there are maintenance issues that is not under my attention I would like to rectify it. The karoo is dry this time of the year. In fact we are having a severe drought. But through this we try our best and spend a lot on feeding animals. You are welcome to contact me. Regards Morne

19 november 2016 beoordeeld

Ver in de bergen ligt dit plekje. Het is er heel rustig geen verkeer geen lichtvervuiling, dus sterren kijken. een mooi centrum met zwembad. Er lopen daar grote schildpadden rond, erg leuk om te zien. ook zijn er veel vogels. Het eten was heerlijk.

Kamertip: Het zijn huisjes en ze hebben allemaal hetzelfde uitzicht, de weide vlakte.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner

Thank you for the review. We hope to see you again soon. Regards

8 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterende omgeving, ver weg, doch goed bereikbaar, gastvrij, heerlijk eten, een aanrader.
Rust en onbevangenheid, behulpzaam, vriendelijk.
Voor kinderen, voor groepen, voor stellen en individuen zeer geschikt
Wij komen graag terug

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
MorneXanet001, Owner van African Game Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2016

Dank u voor de herziening u! Het was een genoegen u hosting . Wij hopen u binnenkort weer te zien . Regards

6 december 2015 beoordeeld

de trip er naar toe vond ik verschrikkelijk, maar eens je op je bestemming bent is het er heel mooi
Als je voor rust zoekt is dit zeer zeker de bestemming.
hebben er mooie wandelingen gemaakt en de ervaring om de 2 cheeta's mee eten te mogen geven.
het eten is er heel lekker
de wijn goedkoop en lekker
een geweldige ervaring

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
MorneXanet001, Owner van African Game Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2015

Thank you for the review! It was a pleasure having you. We hope to see you again soon. Travel safe.

Regards
Morne&Xanet

6 maart 2012 beoordeeld

We zijn hier geweest in februari in de stilte we waren er de enige gasten. We gaan zeker terug. Om dieren te zien is het hier fantastisch, de mensen zijn kundig en vriendelijk, het eten is heerlijk, hier ga je echt naar toe voor rust en natuur.

• Verbleef: februari 2012, reisde met een partner
Mandy F, Manager van African Game Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2012

It was really great having you here, we hope to see you again in the future..
Take care
Alex