Beoordeeld op 1 januari 2018 via mobiele applicatie

We hadden een hotel geboekt waar je ook kon logeren in villa's zodat we als gezin samen in 1 huisje van de vakantie konden genieten. Bij aankomst bleek er geen huisje meer over te zijn. Ze wilden ons met 3 logeren in 1 hotelkamer met mijn 18 jarige dochter op een veldbedje. Na protest kregen we 2 naast elkaar gelegen hotelkamers. Geen huisje .. het domein ligt nochtans vol met huisjes ... Daardoor was onze hele gezinsvakantie niet wat we geboekt hadden. De enige reden om voor deze resort te kiezen was net dat we in 1 huisje kunnen logeren. Onze lokale agent zei dat ze overboekt waren, waardoor we dus niet gekregen hebben waarvoor we uitdrukkelijk geopteerd hadden. Hij had dit al eerder meegemaakt met dit "hotel"... Daar bovenop is de keuken werkelijk beneden alle peil. Het eten is smakeloos, saai en repetitief. Zelfs het a la carte menu is een variatie op hetzelfde thema. Daaruit kiezen brengt dus geen soelaas. Het is allemaal van hetzelfde laken een broek. Zelfs met oudjaar was het eten slechter dan in een gemiddelde Belgische frituur. Bovendien is het hier vergeven van de assertief bedelende katten en honden die zelfs niet aarzelen om op je stoel te springen om beter bij je bord te kunnen. Spijtig genoeg zijn wij alledrie allergisch aan katten ...
Er is hier ook geen enkele vorm van animatie overdag. Enkel met oudjaar was er 's avonds een duo dat gitaar speelde. Dit resort heeft geen ziel, het is een veredelde camping. Onze all in is dus een complete teleurstelling. Prijs kwaliteit gewijs voelen wij ons volledig bedrogen. Uit gaan eten in het stadje is ook geen alternatief omdat het vervoer telkens per taxi moet en dan zijn we 3 keer zoveel kwijt als wat we al opgelegd hebben voor onze all in. Positieve noot: stralend weer maar dat is NIET dankzij het resort.

Datum van verblijf: januari 2018
MurdeiraVillage, Gestor de Relações Públicas van Murdeira Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2018

Dear Lifeberingen,
Thank you for sharing your review about Murdeira Village Resort .
We take the opportunity to appologize for the inconveniences, we will keep doing the best to provide you a pleasant stay.
Our guest's reviews are very important as we always try to improve our services.
Wishing you a nice stay.
Kind regards,
Murdeira Village Resort Team

Beoordeeld op 1 mei 2017

Heerlijke vakantie gehad. Personeel was erg vriendelijk. Het resort ligt iets 'afgelegen', ik denk zo'n 8 minuten van Santa Maria. Vanuit het hotel tweemaal per dag gratis pendelbus naar Santa Maria. Ook behulpzaam, hebben quat gereserveerd en taxi geregeld. Het eten, vooral het ontbijt, was goed. Toen wij er waren was het niet super druk (einde seizoen), dus genoeg bedjes om te kiezen. Strand zat naast het resort. Appartement was ruim en werd dagelijks schoongemaakt.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 21 februari 2017 via mobiele applicatie

Personeel schoonmaaksters super aardig
Fijne appartementen ruim
Heerlijk zwembad wel zee water privé strand.
2 lieve honden die zwerf honden waren lopen op park
Eten erg lekker divers en lokaal eten
Stadje 10 min met bus of taxi
Erg leuke excursies geboekt bij Mr humble erg goedkoop paardrijden, surfen, quat rijden ,jetski

Datum van verblijf: februari 2017
MurdeiraVillage, Guest Relations Manager van Murdeira Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2017

Dear Sabine L,
Thank you for sharing your review about Murdeira Village Resort.
We are very happy to know that you enjoyed your stay with us.
Your review is very important for us since we are always trying to improve our services to achieve our main goal: to provide a unforgettable holiday experience!
Looking forward to welcome you again.
Kind regards from Murdeira Village Resort Team

Beoordeeld op 6 februari 2016

Het hotel was keurig op orde, wel gedateerd maar goed schoon gehouden.
Wat heel erg opviel was dat het personeel nog net niet voor je boog, zo vriendelijk, behulpzaam!! In één woord geweldig. Het eten was ook heel goed en ja soms vond ik het niet lekker maar er was altijd ruim voldoende aan keuzes. Wij gaan zeker terug komen om weer van een zeer verwende vakantie te genieten. Wat ook fijn was dat het heel rustig was en als we drukte wilde dan gingen we naar het stadje Santa Maria.

Kamertip: Geef aan bij reservering als trap lopen niet lukt.
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 28 januari 2016 via mobiele applicatie

Afgelegen resort waar veel Europeanen en Afrikanen een vakantiehuis in eigendom hebben. Het is een plaats om volledig tot rust te komen, vriendelijke mensen. Het hotel met 40 kamers is eenvoudig maar voldoet zeker als je geen grote luxe verwacht. Fuifnummers zijn hier zeer zeker niet op hun plaats, die moeten 10km verder in santa Maria iets zoeken. Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: januari 2016